catfish^ Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) Kjøpte meg ny pc her om dagen, men vifta på skjermkorte ser ikke ut som den fungerer.. det er et sapphire x800pro kort. Det rykker i vifta når jeg slår på pcen, men den går ikke rundt. Korte står i en shuttle forresten. Noen som vet ka som kan være årsaken? edit: det lagger i windows også, kan dette være grunnen? Endret 14. august 2004 av catfish^ Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Vifta er nok gåen.Få deg et nytt kort på garantien. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Vifta er nok gåen.Få deg et nytt kort på garantien. ingen vits i å vente, om det står på uten vifte blir det bare ødelagt... Lenke til kommentar
catfish^ Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 okey, da sender jeg det tilbake på mandag... jeg som hadde gleda meg til ny pcen tar vel ikke lange tida før dem sender et nytt.. Lenke til kommentar
_Net_Strider Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 tar nok lang tid. Nesten ingen x800 kort å få tak i så du blir trolig sittende å vente en stund ..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå