Manuel Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Hvordan er det mulig å drepe en prosess hvis den henger seg? Og da mener jeg å drepe prosessen - avslutte den på sekundet.... Ikke bruke 10 minutter før jeg får en reaksjon. I windows virker det for meg, som at man bare kan avslutte programmene hvis de selv er "villige".... Jeg bruker Windows XP Home. Denne tendensen viser seg på 2 andre maskiner også... Altså: Har man noen som helst kontroll over prosesser i Windows? Lenke til kommentar
Legion Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) joda. start->run: regedit HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop HungAppTimeout = <ønsket verdi> (hvert 1000 = 1 sek.) andre lignende verdier: WaitToKillAppTimeout = <ønsket verdi> (hvert 1000 = 1 sek.) AutoEndTasks = 1 (default 0), har med shutdown å gjøre, men greit å sette mens man er der explorer må restartes for at dette skal ta effekt, dvs reboot eller kill og restart av explorer.exe all knoting i registeret er på eget ansvar Endret 14. august 2004 av Legion Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Står på 5 sekund her (default?), men bruker jo til tider veldig lang tid uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå