Ingar Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Det er en idiot av en fyr som flere ganger har prøvd å verve meg til s m a r t - s m s . no. Jeg blir nesten gal. Jeg har sagt, nei, nei og atter nei. Tilslutt ser det ut som han har gitt seg, og han kommer med denne kommentaren: - $!nDr£ Badaboom || Sommerferie Daniel Braaten sier: det er du som taper penger på det så sier jeg, - Jeg _taper_ ingenting deretter kommer han: - du kommer til og angre om et halvt år før han fortsetter med - da kommer jeg til å ha over 10 000 på konten min Jeg fortsetter, javel, greit - men meg får du ikke vervet så kommer han med tre kommentarer til før jeg for nok: $!nDr£ Badaboom || Sommerferie Daniel Braaten sier: du er latterlig ingar $!nDr£ Badaboom || Sommerferie Daniel Braaten sier: du skjønner deg ikke på penger $!nDr£ Badaboom || Sommerferie Daniel Braaten sier: du kommer aldri og tjene en krone hvis du ikke beynner å se mulighetene :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 (endret) uff, "######" funker ikke. må skrive s m a r t - s m s da.. Endret 14. august 2004 av INGaR Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Tror jeg har fått ca 50 slike mails fra folk jeg kjenner/vet om. Invitasjon til s m a r t - s m s ting. IRRITERENDE JA! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Hva er det med folk? Hvorfor skal alle mase om dette plutselig? Dette har eksistert lenge og nå er det plutselig så bra? Hadde det vært bra hadde alle brukt det. EOD. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Er SYKT lei folk skal prøve å vere meg... Ber dem dra seg et viss sted... Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Hadde det vært bra hadde alle brukt det. EOD. Det er feil, 80% hadde fortsatt sotti med den gode gamle, eller den mest "farger" Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg slepper heldigvis det der, i og med at jeg ikke har mobil, hehe. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Kva denne tråden har i humor å gjere, klarar eg ikkje å fatte. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg