Roamer Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Blood Omen 2 virker fett, er det bedre enn forgjengeren? Lenke til kommentar
bidz Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Må si meg enig med Roamer her, Rallisport Challenge! dersom du liker bilspill, MÅ du ha det, dersom du ikke liker bilspill, bør du uansett vurdere/prøve det. Testa det i dag faktisk, og jeg må si at jeg likte det meget godt! :smile: Lenke til kommentar
ripper329 Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Må si at Blood Omen2 er bra. Det er minst like bra som nr1. Seff er grafikken bedre men herrgud så rå Kain ha blitt!!! Snakk om å slakte folk rått. Det kule er at han blir "tørst" etterhvert hvis du ikke drikker blod så du bare må drepe for så å suge blodet ut av de livløse kroppen så døm rister Til dere som liker masse GORE : LØP OG KJØP!! Dama lurte på om det var lov å lage slike spill Ho ble helt dårlig av å se på når Kain snek seg innpå FI å åpna magen med sverdet. LOL!! Da skulle ho ha sett når han tar kniven gjennom hodet som om det skulle være verdens mest naturlige ting. Men er man vampyr så må man jo spise da oxo. Det er ihvertfall ikke spill for barn. 15års grense er vel kanskje litt lavt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå