DrittData Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Vet at dette blir litt off-topic, men fant ikke noe bedre sted å spørre: Noen som har link til noen som har tråløs TV signal sender. Har kabel-TV, men må sende signalene 10 meter inne i en bygning og kan ikke strekke kabler! Lenke til kommentar
Lab Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 jeg har jobbet ltt med det derre. Kjøpte en trust sender på nettbutikk til ca 650kr. Den er rett og slett ræva. Alt mulig annet elektrisk utstyr slår inn og forstyrrer bildet. Er sender og mottager i nærheten av tvn, blir bildet forstyrret og da er jo vitsen litt borte. det finnes bedre og dyrere varianter. Sist jeg var på lefdal hadde de fått inn noen kule fra philips, men vet ikke om det er MYE bedre Jeg sendte bilde ca 7-8 meter. Lenke til kommentar
DrittData Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 noen som har sett denne da? http://komplett.no/k/ki.asp?sku=124483&cks=SER eller har testet den philipsen elkjøp annonserer til 1k i dag? Lenke til kommentar
bengh Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Kjøpte et sett på Clas Ohlson - Video Mark VM52 - for kr 300,-. Synes den fungerer greit, bedre enn den de hadde før som kostet kr 595,- og som jeg byttet inn. Nå er det dessuten på tilbud (var ihverfall). Men som nevnt er dette utstyret meget følsomt for innstilling, kanalvalg og for all del ikke bruk mikrobølgeovn og har man annet trådløst bør det kanskje disables mens du ser TV. Problemet med dette trådløse utstyrer er at du ser alle feil. Har du trådløst nettverk kan det gå mange pakker med feil på før det kommer en som router/PC godtar - uten at du merker det. Blir det feil på "pakken" med videosignaler ser du det med en gang Får du imidlertid innstilt det bra og ikke flyr rundt i huset når du kjører SVCD/Divx filmer fungere det greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå