wacie Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Hei, lurte på hvordan man kunne lage en autorun.exe fil, den skal bare være et vindu (som i doom3 autorunen) uten X, og _ og alt det oppi hjørnet. -wacie Lenke til kommentar
saboi Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 vet ikke helt hva du mener med en autorun.exe men søk på CreateWindowEx på www.msdn.com for hvordan du lager et vindu uten X _ osv. Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Hei, lurte på hvordan man kunne lage en autorun.exe fil, den skal bare være et vindu (som i doom3 autorunen) uten X, og _ og alt det oppi hjørnet. -wacie Det du tenker på er en autorun.inf (eller noe liknendes) som du legger på cden. Finn en cd og se hvordan du setter opp filen Lenke til kommentar
wacie Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 jeg vet hvordan jeg skal lage en autorun.inf fil. Det som jeg egentlig vill lage er noe liknende dette: Hovedvindu som man kan kilkke på extras så får man opp et nytt vindu: extra Og så er det noen .inf filer som er der: inf Og det er en mappe som inneholder bilder: data Disse filene er med i "aaa frag collection 2003" -wacie Lenke til kommentar
wacie Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 det er også en dll fil med. DLL -wacie Lenke til kommentar
wacie Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 Jeg kalrte å lage det sånn jeg ville i Visual Basic. Så uansett takk til dere som prøvde å hjelpe -wacie Lenke til kommentar
søppel Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Kjempegreier .. hehe .. nah, vel, fortsatt god sommer .... :] Endret 15. august 2004 av søppel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå