complex4517 Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Hallo Jeg er på leting etter et nytt skjermkort som skal klokkes uten og måtte modde det men ekstra kjøling Noen anbefalinger max pris er 3200 Kr Lenke til kommentar
vegge Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Nyheter Har du noen datanyheter du vil dele med oss andre? Legg inn en liten beskrivelse og link til artikkelen her. IKKE legg spørsmål og generelle diskusjoner i denne kategorien. Lenke til kommentar
aNti hero Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Du kan jo se her: http://www.hardware.no/tester/skjermkort/index.html Ellesr vet jeg ikke hvilket kort som tåler å bli klokka mest uten noe mere kjøling.. men GF4 TI kortene er nå bra uanz =) - dyre også.. men det skal vel til. Creative og MSI G4Ti4400 koster under 3000 hos komplett ialf.. vet ikke hvordan dem liker å bli klokka jeg :wink: Lenke til kommentar
fat_guy Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 hva er det folk ikke forstår med det å legge tråden i riktig kategori. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Kjøp ett CreativeMSI GF4 Ti4400... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå