vikingfk Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 hvilken versjon, og fra hvilken webside skal jeg hente firmwaren fra skal jeg laste ned fra den amerikanske, britiske/norske? på den amerikanske siden er 2.45 den nyeste på den britiske/norske siden er 2.44 den nyeste DI-624 rev. C2 Lenke til kommentar
jirre Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Hei! Jeg har installert ver. 2.42. Denne hentet jeg fra "support.dlink.com". Når jeg logger meg på routeren, går inn på "Tools", "Firmware" og trykker på linken for oppdatering kommer jeg automatisk opp på samme hjemmeside og der ser jeg at Ver. 2.45 er lagt ut fra 13/8 04 (altså ganske nylig). Jeg har ikke lastet den ned og heller ikke forsøkt å oppdatere, men det står da tydelig at den er kun for US routere. Jeg klarer ikke å finne en Engelsk/Norsk hjemmeside, men under den Engelske hjemmesiden under "support" finner jeg at ver 2.44b14 var tilgjengelig fra 11/8 04. Jeg vet heller ikke om dette er den som vi bør bruke og er også interessert i hvilken firmware som vi skal benytte. Er det noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå