perpyro Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) Jeg kjøpte for en måned siden Geinward FX5700 256Mb Ram 5ns, og med kortet var det en CD med drivere og et program fra Gainward ved navn "Experttools". Experttools kan klokke kortet etter eget ønske. Jeg har brukt driverene fra nvidia og coolbits til å klokke det til nå og det fungerer nesten fint, årsaken er at med coolbits må jeg klokke minnet hver gang jeg slår på PCen mens coreclock husker den. Vil det da vere gunstig å bruke experttools i stedenfor coolbits til å klokke skjermkortet med da experttools er et ekstra program maskina må drive? Resten av maskina står i profilen min. Endret 14. august 2004 av perpyro Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Bruk liksågodt Rivatuner! Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Bruk WINFOX2 kjempe overklokking progam med hardware monitoring å masse anet fett Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 Fant coolbits2 på 3Dguru og det funka fint, nå husker maskina memoryclock også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå