greiguttn Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 høgreklikk ein på ein disk -> egenskaper -> Verktøy -> Defragmenter Prøv å se om det hjelper, det gjør uansett godt jeg prøvde det, men fikk denne beskjeden: Denne versjonen av Diskdefragmentering støtter ikke kjøring i mer enn én forekomst. Dette skulle jo hvertall indikere at det ER diskdefrag som kjører da. Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 hmm jeg får vente og se om det blir fredig da. Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 Jeg fikke den bort nå, jeg bare restarta og startet defragmeringen med en gang før den begynte av seg selv. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Si ifra hvordan det går etter en stund da FraXinuS . Så får man se om det er flere som kan legge hodene i bløt på forumet her for å komme til bunns i saken din . ... Lenke til kommentar
Pels Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 hva med å bare avslutte prosessen Lenke til kommentar
glitCH Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Heisann Det du må gjøre er å fikse noe i regedit..... hvis du enda er i live på denne posten kan jeg vise hva... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå