Pepsi Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) Inforsync World har en liten test av Motorola V600 for de som måtte ha lyst til å lese den. Infosync World Endret 14. august 2004 av Pepsi Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 The V600 also includes Bluetooth support, but cannot initiate a pairing with another device except for Handsfree profile devices. Other devices are able to connect to it, however. Why it would not support bi-directional pairing remains a mystery hva betyr dette?? Lenke til kommentar
eblth Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Det er vel samme som på blandt annet Sharp GX30... Man kan ikke bruke bluetoothen til å sende bilder til andre telefoner, pc etc., men kun til handsfree og slikt... Tåpelig! Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 JEG har brukt btooth til å sende og motta bilder fra PC og til en annen mobil! Dette er FEIL!!! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 jeg bruker min til å sende bilder,kontakter osv også. Software feil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå