Marius_EV Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Noe fremgang med filmene eller? Her er noen bilder av den veldig lite brukte RC-bilen min. Bilen med karroseri. Uten Så slitte er dekkene. Og så mye Fuel er brukt. Endret 22. september 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Har ikke jobebt noe mer med filmen, skal regigere litt og før jeg "slipper" den ut med musikk. Men kjører du på 5% nitro??? Det er jo fly fuel det! Kjør med minimum 16% Jeg kjører 16%. Uff så lite fuel du har brukt... Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Men kjører du på 5% nitro??? Som sagt så er den ikke brukt på leeeeeenge. Det var den Fuel'en som jeg fikk med da jeg kjøpte bilen så jeg vet ikke om den var rett eller gal.(regner med det er RC-fly fuel du mener) Vil den gå raskere med høyere prosent nitro? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Bilen blir mer hissig om du kjører på mer bitro ja Finnes nitro opp til over 30%, jeg har en dunk med 25% stående, men bruker bare 16%'en jeg. Mente modellfly fuel ja De trenger ikke like mye power vettu, så de "kjører" [flyr] på 5%. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå