-Teddy- Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) Har aldri laget film av noe før, og har nå prøvd meg på det.... Filmen er av nitrobil'n min, og jeg vil gjerne ha noe respons på hva dere syns. Filmen med musikk Film #2 -EDITED Hva syns dere best med eller uten musikk, og hva syns dere om min første film? Btw, var VELDIG moro å lage en film! Endret 4. september 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Naaaais! Var kul den - likte de 'flammeovergangene'. Har en nitrobil som har stått i kjelleren et par år - fikk skikkelig lyst til å ta den fram igjen nå Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 Hehe, nitrobil er jo dritmoro! og takk "Naaaaais" Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Naaaaaiiis. Jeg har også sånn nitrobil, bare at min bil er basert på en Subaru Impreza (...solberg bilen). Går som F*EN den og.. Har skikkelig vart chassi, så jeg tørr nok ikke gjør det samme som du. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Ok Takk Har bare tatt 5dobbel teip som alle er kimt sammen med superlim slik at teipen blir 3mm tykk, så har jeg limt det fast med superlim på utsatte steder inne i karosseriet. -Så at du skrev chassi, leste "karosseri" jeg Det er jo ikke akkurat det samme Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Ok Takk Har bare tatt 5dobbel teip som alle er kimt sammen med superlim slik at teipen blir 3mm tykk, så har jeg limt det fast med superlim på utsatte steder inne i karosseriet. -Så at du skrev chassi, leste "karosseri" jeg Det er jo ikke akkurat det samme Samme det. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hvor mye koster slike morsomme leketøy da ? *Likte den der* Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Hvor mye koster slike morsomme leketøy da ? *Likte den der* 4-5000 tipper jeg. Min kosta 5000 tror jeg. Edit: Min! Endret 29. august 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Min KOSTET 5800,- (kit) +Radio til 1200,- Nå KOSTER den 3990,- (ferdigbygd) +Radio til 1200 Velger egentlig radio slev, men min kostet 1200, eller var det 1400?... MORO ER DET! forum.radiostyrt.no -og takk Endret 29. august 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 MM, nitrobil??? er vel en vanlig bensinbil det der, med nitroglyserin i binsina Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Skulle fått tak i en til kamera-man, og lagt ei lita løype. Eller bare tatt en skikkelig "burnout" på grusen. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 MM, nitrobil??? er vel en vanlig bensinbil det der, med nitroglyserin i binsina Nitro i bensinen. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Det er jo metanol, olje og nitro den går på.... Og blandinga koster over 100kr litern... Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Hoho! Den var hissig den der ass! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Har laget en film til; Sjekk første post.... Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Den siste filmen var litt bedre enn den første syns jeg, litt mer variert innhold og replayene var litt bedre med det er svart hvitt greiene som kom. Den bilen gikk jo bra "over-i-alt". Hilsen Lars Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Jeg likte ikke de svarthvitt greiene iallfall. - Ellers var den bedre enn den forrige som Carrox sier. Mer variert. - Jeg ser egentlig ikke helt vitsen med de der slowmotion greiene, - det er jo ikke noen god slowmotion, og jeg føler ikke selv at jeg har behov for å se greiene to ganger. - At mye er tatt vekk slik dere skriver i begynnelsen er jo en selvfølge. Den første var ikke noe jeg ville kalle en "film" (video) - den mangla så mye. - Den nye har imidlertid litt mer for seg. - Uansett så synes jeg også at bilen blir så liten mange ganger, - dere kan bruke zoomen altså, - så lenge dere zoomer før dere tar opp (eller tar vekk akuratt der en zoomer). Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Har tatt opp mer nå, komemr til å fjerne noe av de slow motion greiene, og erstatte det med noen nye wheelies og div. kommer altså til å fjerne den som ligger der nå (#2), og redigere litt, og legge den ut igjen. Takker for konstruktiv respons Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Nå fikk jeg lyst til å kjøre litt i terrenget her, men har så rævva karosseri. Det hadde sprukket i 1000 biter om jeg hadde kjørt som du gjorde på filmen. :\ Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Ok... Åssn bil er det du har da? Buggy? Monster? Rally? Stadium? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå