dp Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Hei, Når jeg går ut av cs og noen andre spill så bare restarter maskinen seg.. Har dette skjedd hos noen andre? Se i signatur for info om systemet.. Lurer på hva som er galt... Har lagt inn nyeste drivere til skjermkort og hovedkort. Har prøvd gamle også.. Noen råd? Haakon Lenke til kommentar
dp Skrevet 30. april 2002 Forfatter Del Skrevet 30. april 2002 Glemte å si at jeg har Windows Xp Home Edition. Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Hvilken harddisk har du? Prøv å slå av automatic reboot på systeminnstillinger (win+break). Mest sannsynlig gjør windows'en noe den ikke har lov til og slår seg av som en følge av dette, for å ikke skade systemet ditt. _________ Tresprit Lenke til kommentar
dp Skrevet 30. april 2002 Forfatter Del Skrevet 30. april 2002 Har en IBM 20gb 7200rpm harddisk, prøvde å gjøre som du sa og nå kom det en stor blåskjerm med noe greier på... Stod at jeg skulle ta ut all nye hardware og software og så sjekke tror jeg... Tror det er harddisken, for det kommer en litt rar lyd av den når det skjer. Kan det være noe annet? Lenke til kommentar
dp Skrevet 30. april 2002 Forfatter Del Skrevet 30. april 2002 Har 250watt, men nå fikk jeg det til å funke tror jeg.. Tok av alle de greie på system failiure..har funket to ganger på rad nå.. Sa jeg håper på det beste. Tusen Takk til alle de som har hjulpet (2stykker) det var kjempe snilt av dere. Mvh Haakon Lenke til kommentar
FooKer Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Har du prøvd å sette ned minne innstillingen fra Turbo til 'safe' (vet ikke hva det heter i din bios). Hvis du har vanlig noname ddr så er det skjelden de tåler de mest aggresive innstilingene i bios! Lenke til kommentar
t-paul Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 brrRR___snaPP___brrRR____snaPP lyd fra harddisken? Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Har du installert EZCD creator 5 (evt 5 platinum) og ikke oppdatert den? Isåfall laster du ned patcher fra roxio.com EZCD var til å begynne med full av feil og håpløse ting som gjorde livet surt for brukere av WinXP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå