el-asso Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Etter å ha lagt inn endringene i kontrollpanelet med bla. den 6 siffrede kontrollkoden får jeg bare en hvit skjerm. Det står at jeg vil bli logget ut, men det skjer ikke. Mottar heller ingen mail med "hva jeg skal gjøre videre". Ueland eller noen ? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Det skal nå være ordnet Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 Takk, da fikk jeg endret den og logget inn på nytt. Men en liten bug at dette vises på skjermen: QUOTE Warning: Undefined index: signature in /home/forum/sources/lib/emailer.php on line 306Warning: Use of undefined constant NAME - assumed 'NAME' in /home/forum/sources/lib/emailer.php(310) : regexp code on line 1Warning: Use of undefined constant BOARD_ADDRESS - assumed 'BOARD_ADDRESS' in /home/forum/sources/lib/emailer.php(310) : regexp code on line 1Warning: Use of undefined constant THE_LINK - assumed 'THE_LINK' in /home/forum/sources/lib/emailer.php(310) : regexp code on line 1Warning: Use of undefined constant MAN_LINK - assumed 'MAN_LINK' in /home/forum/sources/lib/emailer.php(310) : regexp code on line 1Warning: Use of undefined constant ID - assumed 'ID' in /home/forum/sources/lib/emailer.php(310) : regexp code on line 1Warning: Use of undefined constant CODE - assumed 'CODE' in /home/forum/sources/lib/emailer.php(310) : regexp code on line 1Warning: Use of undefined constant BOARD_NAME - assumed 'BOARD_NAME' in /home/forum/sources/lib/emailer.php(310) : regexp code on line 1Warning: Use of undefined constant BOARD_ADDRESS - assumed 'BOARD_ADDRESS' in /home/forum/sources/lib/emailer.php(310) : regexp code on line 1Warning: Undefined property: lang_subject in /home/forum/sources/lib/emailer.php on line 196Warning: Undefined index: debug in /home/forum/sources/functions.php on line 2161Warning: Undefined variable: start in /home/forum/sources/functions.php on line 2171Warning: Undefined variable: htm in /home/forum/sources/functions.php on line Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Fysj da, da er herved buggen borte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg