andesam Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) Ikonene på skrivebordet mitt har en tendens til å gjøre litt som di vil. Når jeg kobler til 2 skjermer så har jeg opplevd at ikonene har hoppa over til skjerm nummer 2. og etter en restarting jeg nylig hadde så hadde ikonene plassert seg helt anderledes. Høres dette kjent ut for noen? Noen som har en løsning? kjører windows xp pro sp1 norsk edit: satte og spilte bfv, men så pluttselig klikka dataen (...), og når windows starta opp igjen så hadde ikonene flytta på seg igjen, på samme måte. Endret 14. august 2004 av andesam Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Mulig det har noe med at Windows bytter "primary-screen" slik at ikonene kommer på andre skjermen. Når du starter maskinen på nytt så vil Windows nullstille ikonene igjen slik at de kommer på plassen sin.. Det kan godt hende Windows flytter de helt opp i venstre delen av skjermen etter omstarten. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 det virker ikke som om det er det som er problemet. etter de restartingene så la det seg en kolonne med ikoner på høyresiden av skjermen og to kolonner på venstre side av skjermen. Dette var da jeg bare brukte den ene skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå