agvg Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 jeg bor to mil fra Brønnøysund Sendt deg en PM med et spørsmål, hvis det er ja på det så ser det jo lyst ut. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 hmm.. jeg skjønte ikke helt hva du mente, blir det 300 timer i mnd da? er man ikke oppkoblet 24 7? eller har jeg missforstått bigtime Online150 er jo et produkt man kan få i dag, fastlinje ISDN er lansert for bedrifter men ikke for private, dog med ditt forbruk ville det anatgelig lønne seg bedriftspriser. ja, jeg vet ikke, har ikke så mye peiling på akkurat dette, hvilken hastighet har dette online150? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 ja, jeg vet ikke, har ikke så mye peiling på akkurat dette, hvilken hastighet har dette online150? 64k ISDN, har du lest PM jeg sendte? Lenke til kommentar
notalive Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 ja, jeg vet ikke, har ikke så mye peiling på akkurat dette, hvilken hastighet har dette online150? 64k ISDN, har du lest PM jeg sendte? hehe, ja har svart også men jeg vil ha 24 7 oppkobling dvs samma pris uansett hvor lenge jeg er påkoblet Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 hehe, ja har svart også men jeg vil ha 24 7 oppkobling dvs samma pris uansett hvor lenge jeg er påkoblet Da kan jo dette være noe, men jeg vet ikke om noen som videreselger det pr dags dato: http://jara.no/produktomraader/bredbaandsa...andaksess.shtml Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 hehe, ja har svart også Æsj, jeg som trodde jeg hadde funnet løsningen for deg Men hvis du vil kan du sende en PM med nummeret ditt så kan jeg sjekke litt mer. Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) .... Endret 15. august 2004 av arielfaaland Lenke til kommentar
CreapingDeath Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 noen har misforstått her online150 så får man 150 timer man kan surfe for til ...500kr... bruker du 2, eg gjentar ... 2 linjer (dobbellinje hastighet, 128kb) så har man kun 75timer til rådighet ... fordi ... jo logisk ... man er på 2 linjer har du da 4 linjer .... som skulle bli 256kb .... så har 150/4 ... mmm kalkis ... 37,5 timer man kan vær på nett for 500kr..... så det så back to square one Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 noen har misforstått her online150 så får man 150 timer man kan surfe for til ...500kr... Og har man to så får man 300t for 1000kr, da begynner prisen og nærme seg det jeg vil tro prisen for IDSL-en til jara koster, vi får håpe de lanserer IDSL eller en lignende tjeneste med lavere priser for private. Jeg skal sende dem en mail i morgen og spørre om dette. Lenke til kommentar
CreapingDeath Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 300t for 1 linje ja... og surfe på 1 linje er jo superkjipt og tregt, så har man da 4 linjer så kan det tenkes at man vil fyre opp 2,3 og 4 linjer for å få fres på sakene. 300t tilsvarer 4.linjer = 3 dager i strekk 2.linjer = 6 dager i strekk 1.linje = 12 dager i strekk og selv om tellerskritt etter oppbrukte 150t(300t) er ganske billige, så blir det fort penger for det. Finnes alternative løsninger så er nok det å foretrekke sånn økonomisk sett. Lenke til kommentar
labann Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Hei agvg! Fått svar fra jara? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Hei agvg!Fått svar fra jara? Joda, får svar men ikke noe i disse svarene som gir info om hvem som videreselger dette produktet fra Jara. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Hei agvg!Fått svar fra jara? Ja, nå ringte produktsjefen for dette produktet meg og så langt er det ingen videreselgere som har dette produktet, det kommer kanskje produkter på markedet i løpet av senhøsten eller vinteren men det er ikke sikkert. Det kommer ikke noe slikt produkt pr dags dato som er priset mot privatmarkedet. Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 noen har misforstått her online150 så får man 150 timer man kan surfe for til ...500kr... Og har man to så får man 300t for 1000kr, da begynner prisen og nærme seg det jeg vil tro prisen for IDSL-en til jara koster, vi får håpe de lanserer IDSL eller en lignende tjeneste med lavere priser for private. Jeg skal sende dem en mail i morgen og spørre om dette. Det har jeg ikke tenkt på muligheten av, men for å ha to Online150 må man vel ha to internettabonnementer/brukernavn/passord, og deretter sørge for å fordele bruken med 150 timer på hvert abonnement - det kan kanskje bli litt vanskelig? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Det har jeg ikke tenkt på muligheten av, men for å ha to Online150 må man vel ha to internettabonnementer/brukernavn/passord, og deretter sørge for å fordele bruken med 150 timer på hvert abonnement - det kan kanskje bli litt vanskelig? Det finnes programvare som kan logge og varsle når man overskrider en satt grense, jeg vurderte sterk denne løsningen med to eller tre Online150 abonnementer men takk og lov kom det ADSL her i området i 2002. Det finnes desverre ingen muliget til og fylle på så man må operere med to separate abonnementer for og få 300t. Lenke til kommentar
Lovo Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 hva med dette a? kunne det være av interesse? http://www.tveco.no/produktinfo/swepet.htm Lenke til kommentar
albions Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Hei, er det mulig å få det i norge uten å måtte betale for eksempel tiscali 15'000 jeg har lett på nette men finner ingen plasser - notalive www.vikom.no leverer tjenester. Vist du bor på den rette plassen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå