Playmofetish Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Jeg lurer på å kjøpe en strømforsyning fra USA, f.eks. denne. Prisen der er 4-500,- billigere enn her i landet. Men så lurer jeg på alt dette med frakt, moms osv. Finnes det en måte å gjøre dette billig på, altså slippe unna moms og lignende? og finnes det andre nettbutikker over havet som shipper til Norge? Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Du har to alternativer. 1. Du skriver til webshoppen aa ber dem sette "value of package" til under 200NOK eller merke pakken som "gift" 2. Du faar en bekjent i USA til aa sende pakken til deg (du bestiller den foerst til hans adresse) Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Eller så benytter man magnum.no Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Det der er ikke vits. De 4-500 kronene er de du bruker på frakt. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Ja, har funnet ut det også... Kjipt når det er så billig over Atlantern. Men så har vi jo fine momsen i Norge da.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Ja, har funnet ut det også... Kjipt når det er så billig over Atlantern. Men så har vi jo fine momsen i Norge da.. Dessuten: 110V/230V. Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Ja, har funnet ut det også... Kjipt når det er så billig over Atlantern. Men så har vi jo fine momsen i Norge da.. Dessuten: 110V/230V. har du aldri lekt deg med den fine lille roede knappen bak paa stroemforsyninger? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Ja, har funnet ut det også... Kjipt når det er så billig over Atlantern. Men så har vi jo fine momsen i Norge da.. Dessuten: 110V/230V. har du aldri lekt deg med den fine lille roede knappen bak paa stroemforsyninger? Jo. Men jeg har sett at det ikke er alle PSUer til dags som kommer med disse. *mimre på den gangen jeg satte om bryteren på en PC her hjemme, hvor jeg skrattlo når faren min skrudde på* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå