KAX Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 QUOTE Salg og kjøp holdes til bruktmarkedet. Denne posten stenges og annonsen redigeres bort. Hvor finder jeg bruktmarkedet? Jeg er ny her. Lenke til kommentar
Jove Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 QUOTE (KAX @ 14/08/2004 : 12:38) QUOTE Salg og kjøp holdes til bruktmarkedet. Denne posten stenges og annonsen redigeres bort. Hvor finder jeg bruktmarkedet? Jeg er ny her. Bruktmarkedet Du finner link øverst på akam.no mvh Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Bruktmarkedet er ein del av hw-nettverket hw.no, amobil, akam, gamer,...... Direkte kan ein gå til www.bruktmarked.no som er "offisiell" hovudside. Men kvar av søstersidene i hw-nettverket har sine eigne skins på dette og fronter dei bruktdelene som går mot det aktuelle nettstaden hw har datadeler mens amotor har bildeler. HW.no har bruktmarked.hardware.no som link til bruktmarkedet, dette antar eg er likande for dei andre sidene. mvh Jan Eirik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg