Garathor Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Jeg har hatt et PCI kort stående i PC'en min, men nå skal det ut. Dermed vil det etterlate et hull bak på kabinettet. Bør jeg ikke tette dette igjen? Og hvordan kan jeg gjøre det? Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 samme det egentlig.. Du kan tette det på mange måter.. gaffa teip feks. eller du kan gjøre som meg, å ta "pci deksler" fra en gammel pc Lenke til kommentar
trillebår Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 ikke veldig farlig med et hull i kabinettet hvis ikke du syns det ser stygt ut da Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Har alle mine åpne jeg! Mer luft inn og ut, men noen mener at det bare blir støv og dritt! Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Jeg og syns det ikke er vits med noe der, du får bare mere luft inn og ut som ketchez sa. Pcgutten Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 men da kommer det støv inn.. spør morra ti om hu har nå strømper liggende.. funker fett som støvfilter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå