Gå til innhold

hvor får jeg tak i bfv demo?

Anbefalte innlegg

Hei

en kompis av meg har lyst og prøve bfv (dere kommer sikkert til og spørre om han ikke kan teste det hos meg men han bor i trondheim og jeg i sandefjord)

og han lurer på hvor han kan få tak i bfv demo?

Endret av værdama
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har hørt at det finnes men jeg har aldri sett det. men er du sikker på at du har rett i det du sier?

eg har aldri verken sett eller hørt om nokon demo til bfv, så ja eg er sikker. det ligger heller ingen demo på dei offisielle sidene.

Lenke til kommentar

okei, bumping er ulovlig i følge rettnigslinjene. slutt.

Ikke forvent svar på sekunded eller minuttet eller timen for den saksskyld. Folk sitter ikke 24/7 og venter på dine spørsmål...

Nei, for en eller annen merkelig grunn finnes det ikke en BFV demo (sannsynligvis fordi 1.0 hadde så mange problemer at de ikke ville skremme bort potensielle kunder ved å vise dem hvor dårlig det var... 1.1 er endelig litt brukanes, så kanskje det kommer en demo nå...)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Folk sitter ikke 24/7 og venter på dine spørsmål...

Jo, jeg ;)

Jeg vil nå heller at EA og DICE skal lage 1.7 til BF, og konsentrere seg om BF2 enn å mekke sammen en BF:V-demo når spillet faktisk er 1/2 år gammelt...

BTW: det kom vel ingen BF-demoer, RTR eller SW:WWII-demoer heller?

EDIT: jo selvfølgelig gjorde det det - fant BF1942-demo (SP&MP) og SW:WWII-demo (MP)

http://www.eagames.com/official/battlefiel...us/gamedemo.jsp

Endret av Croyfer
Lenke til kommentar
Trur neppe det er noko demo av Battlefield Vietnam. Hadde det vore det hadde nok dei fleste visst om det. :dontgetit:

Nei det finnes ingen bf:v demo, og EA beklager det faktum at det ikke kommer noen demo heller...

Men for all del; kjøp spillet da, mann! Du finner det sikkert til litt lavere pris på enkelte plasser nå, siden spillet begynner å få skjegg-stubber! :D

Spillet er uansett verd pengene hvis du likte bf1942 eller Joint Ops!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...