eivindbirkeland Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Jeg har lurt litt på å kjøpe, og er interessert i å se hvordan det ser ut med norsk layout. Noen som kan hjelpe med et bilde? Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Ingen som har dette tastaturet, og kan ta et bilde av det? Lenke til kommentar
microne Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Kan ihvertfall si at jeg vil anbefale det. Har ikke no kamera så jeg får tatt no bilde for tiden, men det ser ut som de andre logitech tastaturene, har litt mindre internettknapper som du kanskje har sett fra før. Forøvrig er det vel ca. en tomme bredt, noe som ggjør at fingrene sklir lett over tastaturet som på en laptop. Stilig og praktisk er det også at NumPad'n er for seg selv. Lenke til kommentar
Folo Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 http://itstudiet-oslo.bi.no/s0213364/novo/ Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Nydelig! Takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå