thomie6600 Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Hei, Har utrolig mye tull med IE, og vil derfor avinstallere hele dritten for så å legge alt inn på nytt igjen. Hvordan gjøres dette? Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 For å avinstallere/reinstallere nettleseren gjør du følgende: Start -> kontrollpanel -> legg til eller fjern programmer -> legg til / fjern windows komponenter - > fjern/sett haken på Internet Explorer -> Ok. Lenke til kommentar
thomie6600 Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 Funka ikke... Den fjernet noen snarveier, men IE var fortsatt der... Er bare så j**** irriterende, fordi det er noen sider jeg ikke kommer inn på fordi jeg får feilmeldingen: Internet Explorer cannot open http://www.iform.no. Operation aborted. Helt sprøtt-..... Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) Går det ann og fjerne Explorer da ? Trodde ikke dette gikk ann siden den virker rimelig innebygd Edit: Prøvd med andre nettleser, Opera f.eks? Endret 14. august 2004 av dchwel Lenke til kommentar
thomie6600 Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 joa, har vært inne på tanken, men er det ingen måte å reinstallere IE på? Virker som om det ernoe som ligger å kødder. Eller må jeg isåfall formatere/reinstallere hele XP? Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 joa, har vært inne på tanken, men er det ingen måte å reinstallere IE på? Virker som om det ernoe som ligger å kødder. Eller må jeg isåfall formatere/reinstallere hele XP? Tror det skal være vanskelig å fjerne explorer ja. En ny installasjon er jo alltid kjekt, men test først om det er samma problemer med en annen nettleser da! Lenke til kommentar
thomie6600 Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 joa, har vært inne på tanken, men er det ingen måte å reinstallere IE på? Virker som om det ernoe som ligger å kødder. Eller må jeg isåfall formatere/reinstallere hele XP? Tror det skal være vanskelig å fjerne explorer ja. En ny installasjon er jo alltid kjekt, men test først om det er samma problemer med en annen nettleser da! Har testa med en annne PC som er på samme nettverket som denne - funker der..... Lenke til kommentar
miXer Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Hvis du har setup fila til IE så start den. Enten så kan du kanskje skrive over den gamle versjonen, eller så får du kanskje et spørsmål om du vil fjerne/reparere IE i oppstarten av setupen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå