Judaz Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Hei alle sammen, håper noen her kan hjelpe meg. Sitter pr. idag med en Abit Digidice som har vært bare trøbbel fra dag en. Er nå så drittlei at den vil bli byttet ut i løpet av neste uke en gang. Det jeg liker med Digidice var at den var lett å gjøre stillegående og jeg fikk plass til mitt Radeon 9600XT med Zalman Heatpipe kjøler på. På de Shuttle systemene jeg har sett på står AGP porten helt til siden i kassa og det finnes null mulighet til å få montert et grafikkort med så stor kjøler. Har noen sett et slikt system som gir plass til et sånt kort? Noe nytt fra Abit er selvfølgelig utelukket, men er åpen for løsninger fra Aopen, Shuttle, MSI osv. Det er en stor fordel om den er så stille som mulig i utgangspunktet. Systemet bør være basert på Intel 865 brikkesett el. for socket 478, da cpu og agp-kort skal gjenbrukes. Takker på forhånd for alle svar :-) - Judaz - Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 MSI Mega 865 ser ut til å tilfredsstille mine krav, noen som har noen erfaring med disse? De ser jo utrolig bra ut, og spesifikasjonene er mer en gode nok. Støynivå står jo sekvfølgelig ikke oppgitt noe sted... - Judaz - Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå