SupremeX Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Men da har hun gjenfortalt historien rimelig feil hvis foreldrene valgte å reagere på "Hands up" og "freeze", noe de fleste burde vite er ord som hele tiden brukes av 11åringer. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Skolen kan vel ikke gjøre annet enn å kontakte politiet når foreldrene til en jente forteller at hun har blitt truet og ranet i friminuttet. Tror nok det bar jenta som overdrev litt. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Latterlig! Men men sånn er jo det for tiden. Lenke til kommentar
pusur6 Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 hmm. sku tru om politie har lite å gjøre Lenke til kommentar
x-team Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 hmm. sku tru om politie har lite å gjøre Bokmål Pusur6 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Vær forsiktig med å kritisere andres skrivefeil. Dysleksi er vanlig blant mange i dagens samfunn, og man skal være forsiktig med å hakke på noen fordi de skriver feil. EDIT : Det er foresten lov å skrive på nynorsk her i forumet også. Men det anbefales at man ikke "skriver på dialekt". Endret 20. august 2004 av Afseth Lenke til kommentar
Camron Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 tror ikke pusur skrev nynorsk der..ser mere ut som totning.. Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Jenter tåler generelt ingenting, hadde dette skjedd med en gutt hadde han enten ledd eller slått ned folka. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Jenter tåler generelt ingenting, hadde dette skjedd med en gutt hadde han enten ledd eller slått ned folka. nå generaliserer du... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Jenter tåler generelt ingenting, hadde dette skjedd med en gutt hadde han enten ledd eller slått ned folka. Feil. Jenter er opplært til å være svake, dydige, uskyldige, og forsvarsløse. Mens gutter er opplært til å være tøffe, sterke og selvstendige. Så jenter tåler ikke mindre enn gutter, de er opplært til å tåle mindre enn gutter. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Feil. Jenter er opplært til å være svake, dydige, uskyldige, og forsvarsløse. Mens gutter er opplært til å være tøffe, sterke og selvstendige. Så jenter tåler ikke mindre enn gutter, de er opplært til å tåle mindre enn gutter. Vi har pinglejenter og mannedamer, akkurat som vi har pinglegutter og jentegutter. Ehh? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 QUOTE (olsen @ 21/08/2004 : 14:17) Feil. Jenter er opplært til å være svake, dydige, uskyldige, og forsvarsløse. Mens gutter er opplært til å være tøffe, sterke og selvstendige. Så jenter tåler ikke mindre enn gutter, de er opplært til å tåle mindre enn gutter. Vi har pinglejenter og mannedamer, akkurat som vi har pinglegutter og jentegutter. Ehh? begger har vel rett.. eksempel: vis en 4 år gammel jente krangler/nekter om å gjøre noe forklarer foreldrene at det er fordi hun er så liten, hvis det er en gutt i samme situasjon så vil noen foreldre si at det er fordi han er blitt selvstendig.... Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Jenter tåler generelt ingenting, hadde dette skjedd med en gutt hadde han enten ledd eller slått ned folka. Feil. Jenter er opplært til å være svake, dydige, uskyldige, og forsvarsløse. Mens gutter er opplært til å være tøffe, sterke og selvstendige. Så jenter tåler ikke mindre enn gutter, de er opplært til å tåle mindre enn gutter. Hva er forskjellen? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Forskjellen er at de ikke er det genetisk, men at sosialiseringsprosessen har gjort dem slik. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Forskjellen er at de ikke er det genetisk, men at sosialiseringsprosessen har gjort dem slik. Det er genetisk forskjell mellom gutter og jenter, samme faen hvordan samfunnet er. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Det er iallefall helt klart at politiet har veldig lite å gjøre om dagene ! Noe så latterlig har jeg ikke sett på lenge ! Haha, og det sto at politi mannen som avhørte han begynte med å slenge norges lover på bordet ! Heaheahea ... sett for mye amerikanske filmer han tror jeg :!: EDIT: Selv har jeg lyst til å bli politi mann Det er jo litt artig å få folk til å bøye seg på knærne for meg, mowhaha ! Jeg elsker makt ! EDIT2: Begynner å like jenter mindre og mindre ! Eneste positive er vel at de er pulbare (?) Endret 22. august 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Jeg føler meg rimelig sikker på at det ikke var slik det skjedde i virkeligheten. VG har en tendens til å unngå sannheten for enhver pris. Uansett var det hysterisk morsomt. Lenke til kommentar
pusur6 Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Jenter tåler generelt ingenting, hadde dette skjedd med en gutt hadde han enten ledd eller slått ned folka. Jeg er ikke jente . det er bare nicke mitt såm er sånn. fant ikke på noe bedre. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Forskjellen er at de ikke er det genetisk, men at sosialiseringsprosessen har gjort dem slik. Det er genetisk forskjell mellom gutter og jenter, samme faen hvordan samfunnet er. Den genetiske forskjellen går mer på det fysiske enn på det psykiske. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Forskjellen er at de ikke er det genetisk, men at sosialiseringsprosessen har gjort dem slik. Det er genetisk forskjell mellom gutter og jenter, samme faen hvordan samfunnet er. Den genetiske forskjellen går mer på det fysiske enn på det psykiske. Tja.. det er ikke slik at gutter og jenter har likt oppbygget hjerne hvis det er det du mener. Det er store kjønnsmessige forskjeller på hjernen både fysisk og mentalt. Det er også store forskjeller i tankemønstre og "instinkter". Det vil ikke si at jenter er feige e.l. Men store forskjeller er det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå