Gå til innhold

Ok...dette tar kaka


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vær forsiktig med å kritisere andres skrivefeil. Dysleksi er vanlig blant mange i dagens samfunn, og man skal være forsiktig med å hakke på noen fordi de skriver feil.

EDIT : Det er foresten lov å skrive på nynorsk her i forumet også. Men det anbefales at man ikke "skriver på dialekt".

Endret av Afseth
Lenke til kommentar
Jenter tåler generelt ingenting, hadde dette skjedd med en gutt hadde han enten ledd eller slått ned folka.

Feil. Jenter er opplært til å være svake, dydige, uskyldige, og forsvarsløse. Mens gutter er opplært til å være tøffe, sterke og selvstendige. Så jenter tåler ikke mindre enn gutter, de er opplært til å tåle mindre enn gutter.

Lenke til kommentar
Feil. Jenter er opplært til å være svake, dydige, uskyldige, og forsvarsløse. Mens gutter er opplært til å være tøffe, sterke og selvstendige. Så jenter tåler ikke mindre enn gutter, de er opplært til å tåle mindre enn gutter.

Vi har pinglejenter og mannedamer, akkurat som vi har pinglegutter og jentegutter. Ehh?

Lenke til kommentar

QUOTE (olsen @ 21/08/2004 : 14:17)

Feil. Jenter er opplært til å være svake, dydige, uskyldige, og forsvarsløse. Mens gutter er opplært til å være tøffe, sterke og selvstendige. Så jenter tåler ikke mindre enn gutter, de er opplært til å tåle mindre enn gutter. 

 

Vi har pinglejenter og mannedamer, akkurat som vi har pinglegutter og jentegutter. Ehh?

 

begger har vel rett..

eksempel: vis en 4 år gammel jente krangler/nekter om å gjøre noe forklarer foreldrene at det er fordi hun er så liten, hvis det er en gutt i samme situasjon så vil noen foreldre si at det er fordi han er blitt selvstendig....

Lenke til kommentar
Jenter tåler generelt ingenting, hadde dette skjedd med en gutt hadde han enten ledd eller slått ned folka.

Feil. Jenter er opplært til å være svake, dydige, uskyldige, og forsvarsløse. Mens gutter er opplært til å være tøffe, sterke og selvstendige. Så jenter tåler ikke mindre enn gutter, de er opplært til å tåle mindre enn gutter.

Hva er forskjellen?

Lenke til kommentar

Det er iallefall helt klart at politiet har veldig lite å gjøre om dagene !

Noe så latterlig har jeg ikke sett på lenge !

 

Haha, og det sto at politi mannen som avhørte han begynte med å slenge norges lover på bordet ! Heaheahea ... sett for mye amerikanske filmer han tror jeg :!:

 

EDIT: Selv har jeg lyst til å bli politi mann :yes: Det er jo litt artig å få folk til å bøye seg på knærne for meg, mowhaha ! Jeg elsker makt !

 

EDIT2: Begynner å like jenter mindre og mindre ! Eneste positive er vel at de er pulbare (?)

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar
Forskjellen er at de ikke er det genetisk, men at sosialiseringsprosessen har gjort dem slik.

Det er genetisk forskjell mellom gutter og jenter, samme faen hvordan samfunnet er.

Den genetiske forskjellen går mer på det fysiske enn på det psykiske.

Tja.. det er ikke slik at gutter og jenter har likt oppbygget hjerne hvis det er det du mener. Det er store kjønnsmessige forskjeller på hjernen både fysisk og mentalt. Det er også store forskjeller i tankemønstre og "instinkter". Det vil ikke si at jenter er feige e.l. Men store forskjeller er det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...