Gå til innhold

Ok...dette tar kaka


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Politiet har vel egentlig ikke gjort noe galt? Hvis noen har oppført seg idiotisk (bortsett fra drittungen selv) i dette tilfellet er vel skolen en god kandidat. De kunne vel i det minste ta opp saken med de involverte _før_ de ringte politiet. Hvis vi ser positivt på det kan vi vel si at drittungen mest sannsynligvis kommer til å opptre som en lovlydig borger i framtiden...

jeg synes det mer er hun lille hora sin skyld jeg, som sprang hjem til mamma og sa at hun ble truet osv..

 

hater slike dritunger!!!

Ahh...Slike drittunger ja :thumbdown:

Sladrehank skal sjøl ha bank

Lenke til kommentar

Leste dgreiene her i går, er bare latterlig.... IDIOTI kalles det. Fra alles side.... Men teitest er jo skolen og politiet..... Eller, SKOLEN er teitest... Og POLITI kommer rett bak... Bra man bruker ressursene på slike viktige saker! Etterforsket en ertepistolsak så lenge, og hva er det de etterforsker? "Truet gutten henne, eller var det uskyldig lek?" og "var det en ertespitol, eller var det en magnum"..... ETTERFORSKE noe SÅNT? De har brukt kortere tid på drapssaker.....

Lenke til kommentar
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=239078 <--------

Jeg vet ikke om jeg skal poste den i søppel eller humor, med dette er det verste jeg hørt om politiet!

Trekk alltid generelle konklusjonener utifra det du leser i VG. De er kjent for å være nøytrale, kildekritiske og hauser aldri opp en sak.

Noen kamerater av meg mistet lappen pga tullekjøring, men etter at jeg las artikkelen om dem på dagbladet så har jeg aldri trodd på noe som blir skrevet på dagbladet.no

 

De to guttene på 18 og 19 år satte opp farten og raste mot hverandre på den smale og sterkt trafikkerte veien gjennom boligstrøket.

 

*kremt* Jeg må gå ca 5 minutter for å komme til den vegen og kan trygt si at den ikke er sterkt traffikert. Og de holdt en fart på ca 30 km/t, men de fortenete å bli tatt fra sertefikatet da, men burde ikke dagbladet vere litt med troverdige enn som så?

 

fant forresten artikkelen..

 

http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/07/09/402664.html

Lenke til kommentar

Må si at det foregikk mye mer tull når jeg var yngere. Hvem har vel ikke tulla med leke pistoler.

 

Når jeg var 12-13 så lekte vi en slaks krigs lek med luftgevær. Vi fløy rundt i shorts og teskjorte, dumme som vi var brukte vi ikke briller en gang. Vi lekte det faktisk mitt i et boligstrøk også. Svei no værre å bli treffi må bare leggen. Tenk på alle de skadenne vi kunne gjort på div vindur og forbipaserende om vi bomma litt. :(

Lenke til kommentar
vel, ganske idiotisk av skolen å koble inn politi i denne saken. men for all del, trusler og mobbing mellom barn må slås ned på, selv om dette er helt feil måte å gjøre det på.

Trusler? :roll:

 

Pycnopodia: Det sto da i artikkelen at det var en erteskyter. Ikke det mest skadelige våpenet du får tak i akkurat.

 

Men saken er ganske teit da, skolen har driti støvla fulle i dette tilfellet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...