tivers1 Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=239078 <-------- Jeg vet ikke om jeg skal poste den i søppel eller humor, med dette er det verste jeg hørt om politiet! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 tragisk, har politiet lite å gjøre? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Trist Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=239078 <--------Jeg vet ikke om jeg skal poste den i søppel eller humor, med dette er det verste jeg hørt om politiet! Tragiskt men ungen så satans drittunge ut Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Politiet burde heller bruke mer tid på ranssaker, mord osv. isteden for å helle ut ølen til fjortisser og arrestere folk med ertepistol. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Hahaha, snørrungen ble eid. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Hahaha, snørrungen ble eid. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Hahaha, snørrungen ble eid. Kan du trygt si. - Avhøret begynte med at politimannen slengte Norges Lover i bordet foran ham. Vet ikke åssen det hadde vært da jeg var 11 år, men det der hadde i hvert fall vært en kul historie å fortelle, hadde det skjedd meg. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Herregud, bra skattepenga mine går til noe "vettugt" Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Har guttungen to fedre?? ...undrer meg om han kjøper soft-gunnår han blir større (eller vanngevær for den saks skyld ) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Politiet burde heller bruke mer tid på ranssaker, mord osv. isteden for å helle ut ølen til fjortisser og arrestere folk med ertepistol. Det var jo det de gjorde. ;------p GG POLITI Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Dette passer vel bedre under samfunn siden det har med resurser til politiet osv..? Flytter den til PRS. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Hahaha, snørrungen ble eid. :!: Skikkelig pwnd. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Fy faen så lattis! Politiet er så noobs at de må griefe barn for å få gjort noe, nonetheless eid... Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Politiet har vel egentlig ikke gjort noe galt? Hvis noen har oppført seg idiotisk (bortsett fra drittungen selv) i dette tilfellet er vel skolen en god kandidat. De kunne vel i det minste ta opp saken med de involverte _før_ de ringte politiet. Hvis vi ser positivt på det kan vi vel si at drittungen mest sannsynligvis kommer til å opptre som en lovlydig borger i framtiden... Lenke til kommentar
Camron Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Har guttungen to fedre?? ...undrer meg om han kjøper soft-gunnår han blir større (eller vanngevær for den saks skyld ) den ene er stefaren hans og den andre er den biologiske tenker jeg Lenke til kommentar
Camron Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Politiet har vel egentlig ikke gjort noe galt? Hvis noen har oppført seg idiotisk (bortsett fra drittungen selv) i dette tilfellet er vel skolen en god kandidat. De kunne vel i det minste ta opp saken med de involverte _før_ de ringte politiet. Hvis vi ser positivt på det kan vi vel si at drittungen mest sannsynligvis kommer til å opptre som en lovlydig borger i framtiden... jeg synes det mer er hun lille hora sin skyld jeg, som sprang hjem til mamma og sa at hun ble truet osv.. hater slike dritunger!!! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Drittungen? Så ingen her har lekt med pistoler da de var små? Hold kjeft og ikke prøv å lek smarte. :---P sosohal: Du glemte _'en. )) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå