Gå til innhold

Dvd2xbox er det noe jeg gjør galt?


pal.carlsen

Anbefalte innlegg

Jeg har en moddet xbox jeg i all hovedsak bruker til film og musikk avspilling. Dette overfører jeg med ftp og spiller av med XBMC noe som funker glimrende.

 

Men det fulgte også med 2 spill i pakken når jeg kjøpte den (midt town madness og Halo). Som jeg tenkte å spille litt i ny og ne. For at xboxen skal ta minst mulig plass og "skjemme" stuen minst mulig (i følge andre enn meg :roll: ) er den plassert slik at å sette inn og ut plater er meget upraktisk.

 

Jeg forsøkte derfor å overføre spillene mine til hd med programmet dvd2xbox (siste versjon). Det gikk tilsynelatende fint, ingen feilmeldinger. Når jeg forsøkte å starte Midtown Madness derimot hang det seg i load screenen etter å ha trykket forbi de standard "produsent" video sekvensene. Er det noe mer jeg må gjøre for å få til dette, eller må jeg avfinne meg med alt knotet med å stappe i dvden?

 

Specs: xbox v. 1.4 (crystal ed.)

chip: Xcenium Ice solderless

Bios: excecuter 3982

Dashboard: Evox build 3935

HD: 160 gig seagate.

 

Er det noen instillinger i dashboardet som må gjøres for å få til dette? Må hd være locked el unlocked?

 

All hjelp blir verdsatt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvorfor finner alle på masse unskyldninger for å spørre om grunner til å kopiere spill??

"utleie av xboxspill er en fin demoordning" (i en litt annen form der da)

"spillene mine er så ripete at jeg må ta backup av dem"

"jeg må kopiere spillene over på harddisken for at xboxen skal ta liten plass og skjemme stuen minst mulig"

 

holder det ikke bare å spørre om hvordan man gjøre det?

eller blir man kicka ut da?

blir JEG kicka ut for å skrive dette inlegget??

Lenke til kommentar
hvorfor finner alle på masse unskyldninger for å spørre om grunner til å kopiere spill??

"utleie av xboxspill er en fin demoordning" (i en litt annen form der da)

"spillene mine er så ripete at jeg må ta backup av dem"

"jeg må kopiere spillene over på harddisken for at xboxen skal ta liten plass og skjemme stuen minst mulig"

 

holder det ikke bare å spørre om hvordan man gjøre det?

eller blir man kicka ut da?

blir JEG kicka ut for å skrive dette inlegget??

:nei::tease: :!:

Lenke til kommentar
hvorfor finner alle på masse unskyldninger for å spørre om grunner til å kopiere spill??

"utleie av xboxspill er en fin demoordning" (i en litt annen form der da)

"spillene mine er så ripete at jeg må ta backup av dem"

"jeg må kopiere spillene over på harddisken for at xboxen skal ta liten plass og skjemme stuen minst mulig"

 

holder det ikke bare å spørre om hvordan man gjøre det?

eller blir man kicka ut da?

blir JEG kicka ut for å skrive dette inlegget??

Hvis man bare spør direkte kommer i hvertfall sånner nisser som deg og poster sånne poster som du gjorde...

 

Må alle henge seg oppi ting som ikke angår dem? La moderatorer gjøre sin jobb dersom de mener dette var i strid med retningslinjene, rapporter saken via "report" knappen, og la vær å forsøple tråden med all uvesentlig informasjon bare fordi du er paranoid.

Lenke til kommentar

Hmm hvis du ikke har noe mer konstruktivt å bidra med utover å så tvil om mine intensjoner så kan du kanskje drite i å poste et innlegg??

 

Tar jeg ikke mye feil så står det vel noe i rettningslinjene om relevans også :hmm:

 

Hater besservissere som tror at alle er like kjipe som dem selv. Jeg har faktisk råd til å kjøpe de spillene jeg vil spille!

Lenke til kommentar

Ser jeg mer personuthenging i denne tråden, så blir den stengt, og advarsler blir delt ut. Hold dere til saken fra nå av. Rapporter via rapporter-knappen hvis det er uregelmessigheter.

 

har lånt et spill av fettern min og prøvd å ta backup av spillet,men det skjer det samme som deg."UFF"! :no:

Det er kun lov å ta backup av spill man eier selv, ikke spill man låner av andre.

Lenke til kommentar

jeg kunne gjort det, jeg gjorde det med alle de andre som har skrevet liknende innlegg som deg, men da jeg leste innlegget ditt også følte jeg at det var på tide å få svar på spørsmålet.

hvis du virkelig kan stå for den forklaringa di med at du kun kopierer dine egne spill over på harddisken for at xboxen skal ta liten plass og være minst mulig skjemmende så beklager jeg at det virket som jeg påstod at du var uærlig.

men du må vel innrømme at en hvilken som helst uærlig sjel kunne kommet med en liknende unnskyldning for å kopiere spill han/hun låner av venner og andre?

Lenke til kommentar

He he, det viste seg at det var noe galt med selve platen :p

 

Jeg hadde ikke prøvd å spille Midtown Madness rett fra plata, men når jeg gjorde det hang det seg på akkurat samme stedet i load screenen.

 

Forsøkte derfor å dumpe over Halo som var det andre spillet i bundelen og det gikk glimrende. Det lastet til og med opp savegamet jeg hadde lagret på c: før jeg oppgraderte hden. :)

 

Jaja får gå å klage til spaceworld på ødelagt dvd da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...