PelleP Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Er det noen som har det her TV-kortet, er det bra, eller kan jeg få noe bedre for den prisen? Jeg har AMD Duron 1200 og 512 MB, er det nok for at kortet skal virke knirkefritt? Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Kortet er testet av Hardware.no.Test Jeg har selv kortet og er godt fornøyd med det, enkelt og bruke, med forholdsvis god bildekvalitet. På min maskin (p4 3.0) legger det beslag på ca 10% av cpu kapasitet, men antar at det vil kjøre problemfritt på din maskin og. Lenke til kommentar
EyeLid Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Sliter så INNMARI med softwaren i XP, at den ikke finner en .dll fil etc. Hvilken software la du inn på PCen din? Lenke til kommentar
wiak Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 http://supporten.terratec.net/modules.php?...ownload&sid=222 Lenke til kommentar
PelleP Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Håper du får orden på det EyeLid og takk for svar Olar. Jeg skulle gjerne vite om det er flere som har hatt problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå