tivers1 Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) Jeg har lastet ned noen lyder fra den genial cs filmen : www.pwned.nl som jeg tenkte skulle spille av i inngame voice chat! Noen som vet hvor jeg skal legge den in , og hvilke kommandoer jeg må skrive i console?? "There is no spoon"- The Matricks Nevermind...fant det ut Endret 14. august 2004 av Sarion Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Hva med å dele kunnskapen din? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Hva med å dele kunnskapen din? Det kunne jeg også fått lov til å vite! Jeg har lyst til å plage livet av andre med Jimmy Soul! Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Dere må laste ned en config fra disse små idiotene INSTALL/USE 1. Extract the files to your cstrike directoy (For most people this is loacated at: C:\Program Files\Steam\SteamApps\[email protected]\counter-strike\cstrike) 2. Join a Counter-Strike server 3. Open up your console ~ 4. Type in: exec voiceannoy.cfg 5. Hit Enter and then close your console ~ 6. Use your number 3 button on your keypad to start or stop playing the voiceannoy. If you want to replace the default voice annoy with a new one, you must download what you want to use and it must be renamed to voice_input.wav and put in the directory listed in step 1. You can also add the voiceannoy.cfg to your autoexec.cfg which makes it so you do not have to run the cfg each time you enter a new game. [myg0t] Endret 15. august 2004 av Sarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå