hanigjen Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Jeg lurer på hvor mange systemer med Opteron systemer Netshop selger når de kun har 2way Opteron og ikke noe 2way hovedkort. Og de fleste vil vel ha en 1way Opteron om de kjøper det ene 1way 940 kortet Netshop har i utvalget sitt Lenke til kommentar
hanigjen Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 Ah-ha! Dere(Netshop) leste den ja :!: Så at dere sneik inn den 146-en Nå, kanskje dere også kan flytte Adaptec S-ATA RAID kontrollerne over til S-ATA Raid kategorien hvor de hører hjemme, og så finne en ren S-ATA kontroller uten RAID Uhm, og kanskje dere kan sette opp et par 940 server hk(www.tyan.com) og forbedre utvalget av Registered DDR m/ECC(rimlig CAS2.5) Da har jeg det meste jeg vanligvis trenger PS! Putter ikke MSI i noen viktige serverbokser Det kan godt hende de har noen ok kort, men de har et litt frynsete rykte Lenke til kommentar
SuperDeformed Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Hehe, noen folk ville jo faktisk sendt mail til netshop ang. problemet Menmen, hvis det funker så... Lenke til kommentar
hanigjen Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 Hehe, noen folk ville jo faktisk sendt mail til netshop ang. problemet Menmen, hvis det funker så... Tja, av og til fungerer ikke det helt Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Du mener at det er bedre å "henge de ut" på et forum? Sorry, men jeg tror jeg vil stenge denne. No hard feelings Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg