Cobraper Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) Lurer på om det er noen som vet hvor man kan få tak i pirat dekoder for UPC, en som tar inn digital tv? Endret 14. august 2004 av Cobraper Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Lurer på om det er noen som vet hvor man kan få tak i pirat dekoder for UPC, en som tar inn digital tv? Nei. Lenke til kommentar
Cobraper Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 svarer du på samtlige innlegg på forumet? Da med enten negativ eller positiv respons? Lenke til kommentar
Stoned Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 håper det er noen som vet det jeg også,det hadde vært kult med en slik ja. Så kan vi gjøre slik til UPC . For de har nemlig service !!! Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 svarer du på samtlige innlegg på forumet? Da med enten negativ eller positiv respons? Hva mener du? Svarer jeg på alle innlegg?? Angående ditt opprinnelige spørsmål, så er vel piratdekodere et ikke-tema her på forumet.... Lenke til kommentar
Cobraper Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 i og med at du svarer det meget innholdsrike svaret NEI! blir jo en del svar dersom alle som ikke vet svarer. Digital overføring av TV bilder er overføring av Data = ikke off topic. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Retningslinjene pkt. 8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Piratdekoder må vel defineres som en form for crack...? Du skrev: "svarer du på samtlige innlegg på forumet?" Forumet inneholder ca 2,5 millioner innlegg. Jeg har ca 800 innlegg. D.v.s. at jeg ikke svarer på samtlige innlegg på forumet. Lenke til kommentar
Cobraper Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 ikke sikkert du har vært med fra starten da vet du Kanskje du begynte å svare tidlig idag morges? Hva vet jeg..? Du står fritt til ikke å komme med noen opplysninger rundt en slik dekoder, har aldri påstått at jeg vil ha en slik dekoder, men jeg ønsker å vite om de eksisterer og om de lar seg anskaffe. Ikke ulovlig å være i besittelse av slike, er det vel? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Posten stenges. Som ein viktig informasjon: Kva som er lov i følge norsk lov treng ikkje vere lovleg på forumet. Spørsmålet ditt går definitivt inn under punkt 8. Dermed ulovelg i følge retningslinjene til forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg