tobiaz Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Jeg sendte forøvrig mail til både avtroppende og påtroppende Telenor-sjef i dag. Tormod Hermansen: ( [email protected] ) Jon Fredrik Baksaas ( [email protected]) Send dem mailer, men vær seriøse! Ikke no sånt "faens ***** møkkbedrift, dere suger.." Argumenter seriøst og skikkelig, og fortell dem hva dere vil gjøre om dette blir gjennomført (Sannsynligvis det samme som meg; Gå over til Catch / NGT) Det er jo bare det, at de leier linjer av Telenor alle sammen. Så kanskje vi skal få INO ( http://www.ino.no ) til å satse i hele Norge i stedet? Da slipper vi i allefall denne kundemishandlingen.. ****************** OPPDATERING 2. MAI ***** Fikk i dag svar på mailen; http://www.hybelzone.net/telenor.html ******************************************* [ Denne Melding var redigert av: tobiaz på 2002-05-02 16:05 ] Lenke til kommentar
jossa Skrevet 30. april 2002 Forfatter Del Skrevet 30. april 2002 jeg har gjort det samme samt lagt me den link til http://www.petitiononline.com/00132/petition.html Lenke til kommentar
normail Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Hei. Da det viser seg at mange er veldig missfornøyde med tjenestene fra Bredbåndsleverandørene, så laget jeg en Brukerundersøkelse - slik at folk kan melde tilbake + se hva andre mener. Nå ligger det også mulighet til å registrere en KLAR tilbakemelding om hva DU mener om prisendringen Telenor har meddelt at kan komme. Dette finner du under linken Nye prissignaler fra Telenor (Sjekk også de første resultatene fra undersøkelsen - Ikke rart folket klager) Sidene finner du på http://www.normail.net OG JEG TRENGER ALL DEN HJELP JEG KAN FÅ!! Lenke til kommentar
kaofbc Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 OH MY FU**ING GOD!!!!!!!!!! Hvor på trynet er TeleHor egentlig! Fy gfgjklfffdffløfd,lg,!! Sint! Nå må jeg jogge meg en tur eller no sånt! Assholes! Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Quote: On 2002-04-30 23:41, tobiaz skrev:Jeg sendte forøvrig mail til både avtroppende og påtroppende Telenor-sjef i dag.Tormod Hermansen: ( [email protected] )Jon Fredrik Baksaas ( [email protected])Send dem mailer, men vær seriøse! Ikke no sånt "faens ***** møkkbedrift, dere suger.."Argumenter seriøst og skikkelig, og fortell dem hva dere vil gjøre om dette blir gjennomført (Sannsynligvis det samme som meg; Gå over til Catch / NGT)Det er jo bare det, at de leier linjer av Telenor alle sammen. Så kanskje vi skal få INO ( http://www.ino.no ) til å satse i hele Norge i stedet? Da slipper vi i allefall denne kundemishandlingen.. Håper du er klar over at den ene e-post-adressen inneholder en parantes som sannsynligvis ikke skal være der. :smile: Holdt på å sende feil, men oppdaget det i siste øyeblikk. Til opplysning. Sveinl. _________________ Mine hardwarespesifikasjoner [ Denne Melding var redigert av: Sveinl på 2002-05-01 01:09 ] Lenke til kommentar
jossa Skrevet 30. april 2002 Forfatter Del Skrevet 30. april 2002 nei da fjærna dæm Lenke til kommentar
jossa Skrevet 1. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2002 dette går srtålende 2000 Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Quote: On 2002-04-30 23:31, propel skrev:Jeg syns dere heller burde gå i fakkeltog å synge kombaya my lord enn det dåli petition tullet, telenor driiter i hva ett par 1000 14tisser sier om prispoletikken sin. Det er mulig. Noen som har forslag til videre steg for aa bekjempe StjeleNor sin pris-politikk? Quote: Håper at T-N hever adsl prisen å innfører teleskritt på hele dritten.HA HA!! Naa er det du som oppfoerer deg som en "14tiss". Lenke til kommentar
Hjortefjottefett Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Javel, dette var dråpen! Følgende er utført i dag: 2 stk Telenor mobilabonnement er sagt opp, Netcom er den nye leverandør (greit å kunne beholde telefonnummer) Fasttelefon (ISDN) hos Telenor er avsluttet, fra nå av er det Tele2 som får pengene Telenor ADSL (704/128) er sagt opp med umiddelbar virkning. NextGenTel 2048/640 er bestilt, montør kommer på tirsdag. Med unntak av det Telenor får av mine penger for å leie ut kabler til de andre leverandørene, har jeg nå gjort det jeg kan for å gi Telenor minst mulig fortjeneste på min families tele-forbruk. Nå venter jeg bare på at EU skal si at Telenors monopol på kabel blir kjent ulovlig, slik at man kanskje også i denne siste Stalinstat kan få en noenlunne rettferdig - og FRI - konkurranse. Jeg vil oppfordre dere alle, i den grad dere har mulighet, til å gjøre som meg. Hvis kortsiktig gevinst overskygger alt som heter etikk i telebransjen slik Telenor åpenbart ser det, vil tallenes klare tale gi Telenor et skudd for baugen når kundene forlater dem! Våre i snitt 1750 kr i måneden går i alle fall ikke lenger til Telenor - det kommer de aldri til å gjøre igjen, heller! Lenke til kommentar
Nuth Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Den beste måten å vise Telenor at man ikke godtar deres måte å herske med kundene er i første omgang å bytte teleopperatør på fasttelefon fra Telenor til en annen, send meg en mail: [email protected] (ikke Tele2) så ordner jeg at du ringer billigere enn hos Telenor i tillegg!! Lenke til kommentar
jossa Skrevet 1. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2002 Quote: On 2002-05-01 04:07, Hjortefjottefett skrev:Javel, dette var dråpen! Følgende er utført i dag: 2 stk Telenor mobilabonnement er sagt opp, Netcom er den nye leverandør (greit å kunne beholde telefonnummer) Fasttelefon (ISDN) hos Telenor er avsluttet, fra nå av er det Tele2 som får pengene Telenor ADSL (704/128) er sagt opp med umiddelbar virkning. NextGenTel 2048/640 er bestilt, montør kommer på tirsdag. Med unntak av det Telenor får av mine penger for å leie ut kabler til de andre leverandørene, har jeg nå gjort det jeg kan for å gi Telenor minst mulig fortjeneste på min families tele-forbruk. Nå venter jeg bare på at EU skal si at Telenors monopol på kabel blir kjent ulovlig, slik at man kanskje også i denne siste Stalinstat kan få en noenlunne rettferdig - og FRI - konkurranse. Jeg vil oppfordre dere alle, i den grad dere har mulighet, til å gjøre som meg. Hvis kortsiktig gevinst overskygger alt som heter etikk i telebransjen slik Telenor åpenbart ser det, vil tallenes klare tale gi Telenor et skudd for baugen når kundene forlater dem! Våre i snitt 1750 kr i måneden går i alle fall ikke lenger til Telenor - det kommer de aldri til å gjøre igjen, heller! du er en stor man det er slik det skal gjøres men når du sa opp adsl måtte du ikke betale 1000kr? Lenke til kommentar
jossa Skrevet 2. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2002 men hvordan skal vi få telenor oppmerksom på dette de må fårstå at de mister kunder ps jeg fikk denne mailen av telenor i dag som svar på mail jeg sente i går: ************************************************** Hei, viser til din mail med synspunkter på prising av ADSL. Prisstruktur på våre tjenester fastsettes av vår markedsavdeling, det er dette vi i Kundeservice forholder oss til. Pr dato forligger det ingen konkrete planer om prisending på ADSL. Telenor Plus, som internettilbyder, må til enhver tid forholde seg til markedet. Vi takker derfor for din tilbakemelding. Ha en fortsatt fin dag. Med hilsen Eva Tveitan Telenor Kundeservice ADSL/Internett Reklamasjon **************************************************** merkerlige greier Lenke til kommentar
dnivie Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Hei Jeg har nå sendt en e-post til vår stortingsgruppe ved Kenneth Svendsen som leder vår samferdselsfraksjon, angående Tormod Hermansen og ADSL. Jeg har mottatt en rekke henvendelser, og deler deres bekymring i forhold til hvordan Telenor går frem. Med vennlig hilsen FREMSKRITTSPARTIET Ronny Røste Leder av politisk avdeling [email protected] ---------- .. fikk jeg som svar fra FRP.. najs, ikke sant? :smile: Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Quote: On 2002-05-02 15:25, dnivie skrev:HeiJeg har nå sendt en e-post til vår stortingsgruppe ved Kenneth Svendsen som leder vår samferdselsfraksjon, angående Tormod Hermansen og ADSL. Jeg har mottatt en rekke henvendelser, og deler deres bekymring i forhold til hvordan Telenor går frem.Med vennlig hilsenFREMSKRITTSPARTIETRonny RøsteLeder av politisk avdeling[email protected]----------.. fikk jeg som svar fra FRP.. najs, ikke sant? :smile: Hehe,.. fikk det samme selv,.. håpe det blir gjort noe nå ! --- Vurderer også å starte en slags mini kampanje på skolen mot TeleHor og gjengen,.... --- Lenke til kommentar
zetor-ola Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Håper virkelig at Telenor gjør som det nå er antydet, å heve prisene for de "få" (?) som bruker linja kun til å laste ned musikk, film etc. døgnet rundt. Går vel sport i å ha den største og heftigste ftp serveren tenker jeg. Om jeg må betale 200 kr. for min adsl linje, og en fjortis som i eksemplet ovenfor må betale 1500 kr. er det så mye å rope å skrike over?!? Stikk fingern i jorda og våkne opp tullinger !!! Lenke til kommentar
jossa Skrevet 2. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2002 der var en splended ide' ** AT ** Anti Telenor Lenke til kommentar
christt Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Det kunne jo vært artig å laste som en hest hele døgnet...hvis det er slik at det koster Telenor mer... Forresten så har Tele2 fått en ny kunde... :smile: Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Hei denne e posten fikk jeg fra telenor i dag Hei, viser til din mail med synspunkter på prising av ADSL. Prisstruktur på våre tjenester fastsettes av vår markedsavdeling, det er dette vi i Kundeservice forholder oss til. Pr dato forligger det ingen konkrete planer om prisending på ADSL. Telenor Plus, som internettilbyder, må til enhver tid forholde seg til markedet. Vi takker derfor for din tilbakemelding. Ha en fortsatt fin dag. Med hilsen Eva Tveitan Telenor Kundeservice ADSL/Internett Reklamasjon Lenke til kommentar
jossa Skrevet 2. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2002 heyyy det er jo en masseprodusert mal prøv og send dem en mail der du sier en pose med laban har eksplodert i hodet til naboen din og du kommer 100% sikkert til og få det samme svaret eg blir så sur og sint forbrukerombudet skreiv dette i en mail til meg: Vi har sett at Telenor vurderer å legge om prisstrukturen på ADSL. Dersom dette blir gjennomført i praksis vil vi nok vurdere de aktuelle spørsmålene som måtte oppstå. Vårt generelle utgangspunkt er imidlertid at det normalt ikke skal kunne foretas vilkårsendringer innenfor en bindingsperiode. Dette er så konkret jeg kan være i denne omgang, så får vi se hvordan Telenor ordner opp dersom de bestemmer seg for å legge om prisstukturen. Med vennlig hilsen for Forbrukerombudet Stian S. Schilvold førstekonsulent Forbrukerombudet · Kontoradresse: Rolf Wickstrømsvei 15 Postadresse: Postboks 4597 Nydalen, 0404 OSLO Telefon: 23 400 600· Telefaks: 23 400 601 Internett: http://www.forbrukerombudet.no _________________ Windows is *NOT* a virus. Viruses *DO* something [ Denne Melding var redigert av: jossa på 2002-05-02 18:31 ] Lenke til kommentar
forum1234 Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 *****ne har lagt auto replay på mailen sin..... Skulle **** de ha vert lynsja får sin prispoletikk.... Hva med mitt på Karl Johan Klokka 17.00 førstkommende fredag (i morga altså....) :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå