Gå til innhold

vis telenor att de ikke kødder med oss

Anbefalte innlegg

Jeg sendte forøvrig mail til både avtroppende og påtroppende Telenor-sjef i dag.

Tormod Hermansen: ( [email protected] )

Jon Fredrik Baksaas ( [email protected])

Send dem mailer, men vær seriøse! Ikke no sånt "faens ***** møkkbedrift, dere suger.."

Argumenter seriøst og skikkelig, og fortell dem hva dere vil gjøre om dette blir gjennomført (Sannsynligvis det samme som meg; Gå over til Catch / NGT)

Det er jo bare det, at de leier linjer av Telenor alle sammen. Så kanskje vi skal få INO ( http://www.ino.no ) til å satse i hele Norge i stedet? Da slipper vi i allefall denne kundemishandlingen..

****************** OPPDATERING 2. MAI *****

Fikk i dag svar på mailen;

http://www.hybelzone.net/telenor.html

[ Denne Melding var redigert av: tobiaz på 2002-05-02 16:05 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Da det viser seg at mange er veldig missfornøyde med tjenestene fra Bredbåndsleverandørene, så laget jeg en Brukerundersøkelse - slik at folk kan melde tilbake + se hva andre mener.

Nå ligger det også mulighet til å registrere en KLAR tilbakemelding om hva DU mener om prisendringen Telenor har meddelt at kan komme. Dette finner du under linken Nye prissignaler fra Telenor

(Sjekk også de første resultatene fra undersøkelsen - Ikke rart folket klager)

Sidene finner du på http://www.normail.net

OG JEG TRENGER ALL DEN HJELP JEG KAN FÅ!!

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-30 23:41, tobiaz skrev:

Jeg sendte forøvrig mail til både avtroppende og påtroppende Telenor-sjef i dag.

Tormod Hermansen: ( [email protected] )

Jon Fredrik Baksaas ( [email protected])

Send dem mailer, men vær seriøse! Ikke no sånt "faens ***** møkkbedrift, dere suger.."

Argumenter seriøst og skikkelig, og fortell dem hva dere vil gjøre om dette blir gjennomført (Sannsynligvis det samme som meg; Gå over til Catch / NGT)

Det er jo bare det, at de leier linjer av Telenor alle sammen. Så kanskje vi skal få INO (
) til å satse i hele Norge i stedet? Da slipper vi i allefall denne kundemishandlingen..

Håper du er klar over at den ene e-post-adressen inneholder en parantes som sannsynligvis ikke skal være der. :smile: Holdt på å sende feil, men oppdaget det i siste øyeblikk.

Til opplysning.

Sveinl.

Mine hardwarespesifikasjoner

Hammer.jpg

[ Denne Melding var redigert av: Sveinl på 2002-05-01 01:09 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-30 23:31, propel skrev:

Jeg syns dere heller burde gå i fakkeltog å synge kombaya my lord enn det dåli petition tullet, telenor driiter i hva ett par 1000 14tisser sier om prispoletikken sin.

Det er mulig. Noen som har forslag til videre steg for aa bekjempe StjeleNor sin pris-politikk?

Quote:

Håper at T-N hever adsl prisen å innfører teleskritt på hele dritten.

HA HA!!

Naa er det du som oppfoerer deg som en "14tiss".

Lenke til kommentar

Javel, dette var dråpen!

Følgende er utført i dag:

2 stk Telenor mobilabonnement er sagt opp, Netcom er den nye leverandør (greit å kunne beholde telefonnummer)

Fasttelefon (ISDN) hos Telenor er avsluttet, fra nå av er det Tele2 som får pengene

Telenor ADSL (704/128) er sagt opp med umiddelbar virkning. NextGenTel 2048/640 er bestilt, montør kommer på tirsdag.

Med unntak av det Telenor får av mine penger for å leie ut kabler til de andre leverandørene, har jeg nå gjort det jeg kan for å gi Telenor minst mulig fortjeneste på min families tele-forbruk.

Nå venter jeg bare på at EU skal si at Telenors monopol på kabel blir kjent ulovlig, slik at man kanskje også i denne siste Stalinstat kan få en noenlunne rettferdig - og FRI - konkurranse.

Jeg vil oppfordre dere alle, i den grad dere har mulighet, til å gjøre som meg. Hvis kortsiktig gevinst overskygger alt som heter etikk i telebransjen slik Telenor åpenbart ser det, vil tallenes klare tale gi Telenor et skudd for baugen når kundene forlater dem!

Våre i snitt 1750 kr i måneden går i alle fall ikke lenger til Telenor - det kommer de aldri til å gjøre igjen, heller!

Lenke til kommentar

Den beste måten å vise Telenor at man ikke godtar deres måte å herske med kundene er i første omgang å bytte teleopperatør på fasttelefon fra Telenor til en annen, send meg en mail: [email protected] (ikke Tele2) så ordner jeg at du ringer billigere enn hos Telenor i tillegg!!

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-01 04:07, Hjortefjottefett skrev:

Javel, dette var dråpen!

Følgende er utført i dag:

2 stk Telenor mobilabonnement er sagt opp, Netcom er den nye leverandør (greit å kunne beholde telefonnummer)

Fasttelefon (ISDN) hos Telenor er avsluttet, fra nå av er det Tele2 som får pengene

Telenor ADSL (704/128) er sagt opp med umiddelbar virkning. NextGenTel 2048/640 er bestilt, montør kommer på tirsdag.

Med unntak av det Telenor får av mine penger for å leie ut kabler til de andre leverandørene, har jeg nå gjort det jeg kan for å gi Telenor minst mulig fortjeneste på min families tele-forbruk.

Nå venter jeg bare på at EU skal si at Telenors monopol på kabel blir kjent ulovlig, slik at man kanskje også i denne siste Stalinstat kan få en noenlunne rettferdig - og FRI - konkurranse.

Jeg vil oppfordre dere alle, i den grad dere har mulighet, til å gjøre som meg. Hvis kortsiktig gevinst overskygger alt som heter etikk i telebransjen slik Telenor åpenbart ser det, vil tallenes klare tale gi Telenor et skudd for baugen når kundene forlater dem!

Våre i snitt 1750 kr i måneden går i alle fall ikke lenger til Telenor - det kommer de aldri til å gjøre igjen, heller!

du er en stor man

det er slik det skal gjøres

men når du sa opp adsl måtte du ikke betale 1000kr?

Lenke til kommentar

men hvordan skal vi få telenor oppmerksom på dette

de må fårstå at de mister kunder

ps jeg fikk denne mailen av telenor i dag som svar på mail jeg sente i går:

Hei, viser til din mail med synspunkter på prising av ADSL.

Prisstruktur på våre tjenester fastsettes av vår markedsavdeling, det er dette

vi i Kundeservice forholder oss til. Pr dato forligger det ingen konkrete planer

om prisending på ADSL.  Telenor Plus, som internettilbyder, må til enhver tid

forholde seg til markedet.  Vi takker derfor for din tilbakemelding.

Ha en fortsatt fin dag.

Med hilsen

Eva Tveitan

Telenor Kundeservice

ADSL/Internett Reklamasjon

merkerlige greier

Lenke til kommentar

Hei

Jeg har nå sendt en e-post til vår stortingsgruppe ved Kenneth Svendsen som leder vår samferdselsfraksjon, angående Tormod Hermansen og ADSL. Jeg har mottatt en rekke henvendelser, og deler deres bekymring i forhold til hvordan Telenor går frem.

Med vennlig hilsen

FREMSKRITTSPARTIET

Ronny Røste

Leder av politisk avdeling

[email protected]

----------

.. fikk jeg som svar fra FRP.. najs, ikke sant? :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-02 15:25, dnivie skrev:

Hei

Jeg har nå sendt en e-post til vår stortingsgruppe ved Kenneth Svendsen som leder vår samferdselsfraksjon, angående Tormod Hermansen og ADSL. Jeg har mottatt en rekke henvendelser, og deler deres bekymring i forhold til hvordan Telenor går frem.

Med vennlig hilsen

FREMSKRITTSPARTIET

Ronny Røste

Leder av politisk avdeling

----------

.. fikk jeg som svar fra FRP.. najs, ikke sant? :smile:

Hehe,.. fikk det samme selv,.. håpe det blir gjort noe nå !

---

Vurderer også å starte en slags mini kampanje på skolen mot TeleHor og gjengen,....

---

Lenke til kommentar

Håper virkelig at Telenor gjør som det nå er antydet, å heve prisene for de "få" (?) som bruker linja kun til å laste ned musikk, film etc. døgnet rundt. Går vel sport i å ha den største og heftigste ftp serveren tenker jeg.

Om jeg må betale 200 kr. for min adsl linje, og en fjortis som i eksemplet ovenfor må betale 1500 kr. er det så mye å rope å skrike over?!?

Stikk fingern i jorda og våkne opp tullinger !!!

Lenke til kommentar

Hei

denne e posten fikk jeg fra telenor i dag

Hei, viser til din mail med synspunkter på prising av ADSL.

Prisstruktur på våre tjenester fastsettes av vår markedsavdeling, det er dette vi i Kundeservice forholder oss til. Pr dato forligger det ingen konkrete planer om prisending på ADSL. Telenor Plus, som internettilbyder, må til enhver tid forholde seg til markedet. Vi takker derfor for din tilbakemelding.

Ha en fortsatt fin dag.

Med hilsen

Eva Tveitan

Telenor Kundeservice

ADSL/Internett Reklamasjon

Lenke til kommentar

heyyy

det er jo en masseprodusert mal

prøv og send dem en mail der du sier en pose med laban har eksplodert i hodet til naboen din og du kommer 100% sikkert til og få det samme svaret

eg blir så sur og sint

forbrukerombudet skreiv dette i en mail til meg:

Vi har sett at Telenor vurderer å legge om prisstrukturen på ADSL. Dersom

dette blir gjennomført i praksis vil vi nok vurdere de aktuelle spørsmålene

som måtte oppstå. Vårt generelle utgangspunkt er imidlertid at det normalt

ikke skal kunne foretas vilkårsendringer innenfor en bindingsperiode. Dette

er så konkret jeg kan være i denne omgang, så får vi se hvordan Telenor

ordner opp dersom de bestemmer seg for å legge om prisstukturen. 

Med vennlig hilsen

for Forbrukerombudet

Stian S. Schilvold

førstekonsulent

Forbrukerombudet · Kontoradresse: Rolf Wickstrømsvei 15

Postadresse: Postboks 4597 Nydalen, 0404 OSLO

Telefon: 23 400 600· Telefaks: 23 400 601

Internett: http://www.forbrukerombudet.no

Windows is *NOT* a virus. Viruses *DO* something

[ Denne Melding var redigert av: jossa på 2002-05-02 18:31 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...