jossa Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 bare en ting å gjøre........... http://www.petitiononline.com/00132/petition.html _________________ Windows is *NOT* a virus. Viruses *DO* something [ Denne Melding var redigert av: jossa på 2002-04-30 19:56 ] Lenke til kommentar
jossa Skrevet 30. april 2002 Forfatter Del Skrevet 30. april 2002 det kommer ca 1 stemme per sekund no more telenor Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Ikke **** i hule helvete om de skal gjennomføre det!! ****!! Unskyld språket, men jeg ble litt sur,... Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 trenger ikke unskylde deg, jeg ble fly forbanna og i "drep-naboen-din-humør" har selv TelenorTelehor adsl 704/128 abonnementet, og hvis de innfører telelrskritt eller betaling pr. mbyte sier jeg opp kontrakten ! Lenke til kommentar
jossa Skrevet 30. april 2002 Forfatter Del Skrevet 30. april 2002 selv om de tar 1000kr i gebyr for oppsigelse av abbon.? men siden dette er en så drastisk endring er det vel brudd på kontrakt fra telenor sin side og vi kan si opp uten det føkings gebyret..... Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Quote: On 2002-04-30 19:43, jossa skrev:selv om de tar 1000kr i gebyr for oppsigelse av abbon.?men siden dette er en så drastisk endring er det vel brudd på kontrakt fra telenor sin side og vi kan si opp uten det føkings gebyret..... Hei! Jeg fikk meg ADSL i går 704/128k og hadde det blitt slik at jeg skulle betale for å sitte med dette på eller per mbyte, ja her snakker vi om Telenor kansje per kbit oxo hadde jeg F**N ikke giddi å betalt de 695,- de skal ha hvis jeg sier opp ADSL abbonementet mitt! Lenke til kommentar
grendel Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 1400 Signatures Total hehe, jeg ble nr 1400 Dersom Telenor rører seg oppover 1 eneste krone på adsl, sier jeg opp tvert! G Lenke til kommentar
jossa Skrevet 30. april 2002 Forfatter Del Skrevet 30. april 2002 bra.... nå må vi bare få flere til og signere noen gode ider(helst ikke masse spam av hele norge) legg in url'n i andre forum dere er medlem i Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Vil bare si at den beste måten å bemerke seg ovenfor telenor er å true dem med å gå over til en av deres konkurenter. Helst nextgentel da de flesta andre leier telenors utstyr for å tilby adsl. En ting er sikkert jeg blir nextgentel kunde hvis de begynner med noe slikt tull som dette. Lenke til kommentar
grendel Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 /me sender ut mailer i hytt å vær til de jeg kjenner som har adsl Lenke til kommentar
jossa Skrevet 30. april 2002 Forfatter Del Skrevet 30. april 2002 MEGA BRA (trengte caps) The force is strong in you, yong telenorhater........ Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Send e post til [email protected] Å si følgende Hvis dere innfører minutt takst eller liknende bullshit så sier jeg opp mitt ADSL abonnement med tilhørende tullball omgående. Jeg driter da i om at jeg må betale en sum for å kvitt hele møkka, dvs bryte bindingstiden. Nextgentel, Catch osv er mye bedre Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 det kommer ca 1 stemme per sekund JA det er jo ikke rart med det vanvittige forslaget. Men det er flott å se at folk er engasjerte Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Kjære landsmenn. Jeg oppfordrer Dere alle, sterkt å gå imot det nye prissystemet fra Telenor. Bruk linken i første innlegg flittig. Nytt prissystem fra Telenor går utover alle internettleverandørene. Det viser at Telenor KUN tenker på penger og atter PEEENGER!!! Jeg blir direkte kvalm!! De dolker oss kundene i ryggen og jeg anser det som SVIK fra Deres side. De burde sittet i fengsel hele hurven for det de gjør mot sine egne landsmenn. Først lokker de oss til å bli kunder med et falskt smil, og deretter skal de suge oss tom for gryn. Jeg sidestiller det med svindel. Det forundrer meg ikke om konkurransetilsynet har ett eller annet de burde sagt i denne saken med tanke på de andre internett-leverandørene? Dette finner vi oss ikke i, eller hva? Sveinl. _________________ Mine hardwarespesifikasjoner [ Denne Melding var redigert av: Sveinl på 2002-04-30 22:22 ] Lenke til kommentar
jossa Skrevet 30. april 2002 Forfatter Del Skrevet 30. april 2002 sån skal det låte, sammen skal vi knuse telenor Lenke til kommentar
bsa Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 det er bare å bytte med en gang uansett nå. etter 'fri' konkurranse har telenor satt opp prisene på det det ikke går å konkurere på ... ennå. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Du jossa, jeg håper du synes det er greit at jeg startet en ny tråd i forumet med henvisning til linken din. http://forum.overklokking.no/viewtopic.php...=28245&forum=25 Vi bør absolutt prøve å få med så mange vi kan, for internett-norge sin skyld. :smile: Sveinl. Lenke til kommentar
propel Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Jeg syns dere heller burde gå i fakkeltog å synge kombaya my lord enn det dåli petition tullet, telenor driiter i hva ett par 1000 14tisser sier om prispoletikken sin. Håper at T-N hever adsl prisen å innfører teleskritt på hele dritten. HA HA!! Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Quote: On 2002-04-30 23:31, propel skrev:Jeg syns dere heller burde gå i fakkeltog å synge kombaya my lord enn det dåli petition tullet, telenor driiter i hva ett par 1000 14tisser sier om prispoletikken sin.Håper at T-N hever adsl prisen å innfører teleskritt på hele dritten.HA HA!! HAHAHA :grin: Enkelte forstår kort og godt ikke hva det dreier seg om. Sveinl. Lenke til kommentar
jossa Skrevet 30. april 2002 Forfatter Del Skrevet 30. april 2002 til Sveinl helt greit (vil at flest mulig folk signerer) og til propel er du så sikker på d. bare det er mange nåk 14isser som får foreldrene sine til og bytte til fex. ngt så kansje telenor bryr seg (i og med at de blir og tjene enda mindre mønny) ****well spoken sveinl**** _________________ Windows is *NOT* a virus. Viruses *DO* something [ Denne Melding var redigert av: jossa på 2002-04-30 23:40 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå