Gå til innhold

vis telenor att de ikke kødder med oss

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

trenger ikke unskylde deg, jeg ble fly forbanna og i "drep-naboen-din-humør"

har selv TelenorTelehor adsl 704/128 abonnementet, og hvis de innfører telelrskritt eller betaling pr. mbyte sier jeg opp kontrakten !

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-30 19:43, jossa skrev:

selv om de tar 1000kr i gebyr for oppsigelse av abbon.?

men siden dette er en så drastisk endring er det vel brudd på kontrakt fra telenor sin side og vi kan si opp uten det føkings gebyret.....

Hei!

Jeg fikk meg ADSL i går 704/128k og hadde det blitt slik at jeg skulle betale for å sitte med dette på eller per mbyte, ja her snakker vi om Telenor kansje per kbit oxo :cry: hadde jeg F**N ikke giddi å betalt de 695,- de skal ha hvis jeg sier opp ADSL abbonementet mitt!

Lenke til kommentar

Vil bare si at den beste måten å bemerke seg ovenfor telenor er å true dem med å gå over til en av deres konkurenter. Helst nextgentel da de flesta andre leier telenors utstyr for å tilby adsl. En ting er sikkert jeg blir nextgentel kunde hvis de begynner med noe slikt tull som dette.

Lenke til kommentar

Kjære landsmenn.

Jeg oppfordrer Dere alle, sterkt å gå imot det nye prissystemet fra Telenor. Bruk linken i første innlegg flittig. Nytt prissystem fra Telenor går utover alle internettleverandørene.

Det viser at Telenor KUN tenker på penger og atter PEEENGER!!! Jeg blir direkte kvalm!!

De dolker oss kundene i ryggen og jeg anser det som SVIK fra Deres side. De burde sittet i fengsel hele hurven for det de gjør mot sine egne landsmenn.

Først lokker de oss til å bli kunder med et falskt smil, og deretter skal de suge oss tom for gryn. Jeg sidestiller det med svindel.

Det forundrer meg ikke om konkurransetilsynet har ett eller annet de burde sagt i denne saken med tanke på de andre internett-leverandørene?

Dette finner vi oss ikke i, eller hva?

Sveinl.

Mine hardwarespesifikasjoner

Hammer.jpg

[ Denne Melding var redigert av: Sveinl på 2002-04-30 22:22 ]

Lenke til kommentar

Jeg syns dere heller burde gå i fakkeltog å synge kombaya my lord enn det dåli petition tullet, telenor driiter i hva ett par 1000 14tisser sier om prispoletikken sin.

Håper at T-N hever adsl prisen å innfører teleskritt på hele dritten.

HA HA!!

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-30 23:31, propel skrev:

Jeg syns dere heller burde gå i fakkeltog å synge kombaya my lord enn det dåli petition tullet, telenor driiter i hva ett par 1000 14tisser sier om prispoletikken sin.

Håper at T-N hever adsl prisen å innfører teleskritt på hele dritten.

HA HA!!

HAHAHA :grin: :grin: :grin:

Enkelte forstår kort og godt ikke hva det dreier seg om.

Sveinl.

Lenke til kommentar

til Sveinl helt greit (vil at flest mulig folk signerer)

og til propel er du så sikker på d.

bare det er mange nåk 14isser som får foreldrene sine til og bytte til fex. ngt så kansje telenor bryr seg (i og med at de blir og tjene enda mindre mønny)

****well spoken sveinl****

Windows is *NOT* a virus. Viruses *DO* something

[ Denne Melding var redigert av: jossa på 2002-04-30 23:40 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...