lobster Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Heisan, jeg hjelper skolen jeg går på med ny hjemmeside. Jeg hadde vært veldig takknemlig hvis noen av dere hadde orket å se på de to utkastene jeg har laget til nå. http://home.no.net/lobster/forside.jpg http://home.no.net/lobster/artikkelvisning.jpg Jeg har "jukset" litt på denne hjemmesiden: Jeg har vært en tur innom templatemonsters og sett meg ut den jeg syntes passet best og laget min egen versjon av den. (ikke fysisk brukt grafiske elementer fra templatemonsters) Som sagt, jeg tar gjerne imot tilbakemeldinger på hva jeg kan forbedre. Tusen takk på forhånd. God helg Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (Det hadde vært fint om du gidder å komprimere bildene dine neste gang ) Artikkelvisning (og generelt): - Linjene blir om mulig litt tjukke og litt for markerte. - Margin rundt bilder i teksten må til. - Høyre kolonne ble vel tom, og kanskje litt for bred. På samme måten ble header tom helt til høyre der, og altfor kjedelig for en kunstskole. - Mouseover i menyen var ikke pen. - Litt kjedelige <hN>-elementer. Prøv med en serif-font, eller muligens bare en annen farge. - "Menyen" i høyre felt skiller seg for mye ut fra det andre. Alt i alt en grei side egentlig, men jeg syns det lukta litt for mye template av den, egentlig. Vet ikke hvor lurt det var å la seg inspirere på en templateside Forside: - Liste med oransj og bold skrift? - Blir det ikke litt mye jobb å måtte lage alle overskrifter ol. som grafikk? Ellers ser dette ut som en side der mye skal lastes inn, så den er nok ikke så rask som den burde... På samme måten bør du tenke over bildet av strykejernet på forsiden. (Dette kunne passet i header, kanskje..) Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 I logoen står det ikke "strykejernet" men "stryke jernet". Sånt irriterer meg grenseløst. Lenke til kommentar
Scelus Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Burde ikke denne siden egentlig hatt mer liv og farger?? Det er jo til en kunstskole da.. Går jo an å få til det samtidig som den ser profesjonell ut..?! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) *Feil Endret 14. august 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
lobster Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 Burde ikke denne siden egentlig hatt mer liv og farger?? Det er jo til en kunstskole da.. Går jo an å få til det samtidig som den ser profesjonell ut..?! Jo, helt enig. Det dumme er at jeg er elev der og av en eller annen merkelig grunn "tørr" jeg ikke slippe meg løs på designet på siden. Jeg tar gjerne imot flere inputs på hva som kan forbedres. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 stryke (opprom) jernet... gir meg assosiasjoner til orddeling. http://fmo.moo.no/ Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 *vondt i huet*, synes det ble helt rare farger, og som i tilleg ikke passet sammen, IMO! men ellers var det mye bra, men hvorfor et så stort gråttfelt i artikkeldelen for og ha: *skriv ut *+ to andre knapper der? men keep up da god work Lenke til kommentar
lobster Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 Jeg takker for alle tilbakemeldinger. Disse er verdifulle for meg å bygge videre på. Tusen takk alle sammen Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Rett på sak: - øynene mine blir trukket hit og dit. prøv å fokuser mer på nyhetene/det som er viktigst - altfor mange varianter av fonter, samt utforming av hver enkelt font - alvorlig stygg mouseover i menyen til venstre - jeg synes det grønne passer dårlig sammen med det gule - altfor lita skrift i menyen til venstre, som også er altfor stor - dårlig markering av ingress i artikkelene, og kjipe hn Alt i alt en helt okei side. Legger du opp til 100% bredde? Det kommer litt dårlig fram. Kan igrunnen ikke tenke meg at det vil se spess vakkert ut i 1280x1024 eller høyere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå