tor_erik Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Mye som vanlig, egntlig. Kjøpte DOOM3, kan jo hende at jeg blir en psykopatisk morder pga det. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Fikk jobb som telefonselger. Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Fikk jobb som telefonselger. OMG! (veldig overdrevet ) Det må ha vært hardt for deg. Hvordan føles det å være gatas 'most hated man' Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Fredagen min var ganske ok. Ikke ett uhell, hadde det ganske morro. Jeg ble ikke eid. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Fredag den 13 gikk bra, men lørdag den 14 derimot...jeg fikk sparken fordi du ikke kom fredag den 13? Hvorfor fikk du sparken? De hadde ikke råd til å ha ekstravakter Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Fredag den 13. var jeg on the road fra 8.00 til 00.30 (Levanger -> Bergen). Heldigvis ingen uhell - bare en katt som kom farlig nær et sted på E6 (ja, katten var svart, så fredag den 13. + svart katt over veien lovet ikke godt for de resterende 70 milene ) Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Kjeda meg her i Stavanger så jeg dro rett ut til flyplassen etter jobb og dro til noen venner i hjemlige trakter på Østlandet i stedet. Ble en ganske så bra dag og helg ellers, men jeg har ikke turt å sjekke bankkontoene ennå... Som regel er fredag'er 13. bedre dager enn ellers for meg. Derfor har jeg prøvd litt Lotto-lykke så vi får se om det slår til i morra Ingen ringte meg fra Hamar på lørdag i allefall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå