Windoge Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 Fredag den 13 er bare en overtroisk dag hvor folk legger større fokus på tabbene sine Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Hihi JEG TULLA! Hadde en topp fredag (= Ikke noen tabber eller skader Men jeg er flink til å finne på ting da Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 begynte et LAN da Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Herregud. Jeg husker ikke engang hva jeg gjorde. Fylleangst. Det kan umulig være bra Sikkert opplevd noe helt jævlig som jeg fortrenger proxymuz: jeg gjennomskuet deg LETT. Jenter er flinke til å lyve, og vi merker enhver form for patetisk lyving. Endret 15. august 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Strøk på teorien til billappen... Typisk at det var fredag den 13. Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Herregud. Jeg husker ikke engang hva jeg gjorde. Fylleangst. Det kan umulig være bra Sikkert opplevd noe helt jævlig som jeg fortrenger proxymuz: jeg gjennomskuet deg LETT. Jenter er flinke til å lyve, og vi merker enhver form for patetisk lyving. Baaah, jaja Verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Gratulerer! Var en vanlig fredag her. Tenkte ikke så mye over at det var den 13. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Hihi JEG TULLA! Hadde en topp fredag (= Ikke noen tabber eller skader Men jeg er flink til å finne på ting da Trodde på deg jeg Men tvilte litt Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 fredag den 13 var en kjempe dag, doom 3 og greier. men mine n00be venner presterte å fragge en kjempe ederkopp. det å gjøre det på fredag den 13. er lissom bad lucks 4ever Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg døde. Alvorlig?! Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Hihi JEG TULLA! Hadde en topp fredag (= Ikke noen tabber eller skader Men jeg er flink til å finne på ting da Trodde på deg jeg Men tvilte litt Hihi Har egentlig aldri skjedd noe vondt med meg på en fredag den 13. Har jo seff slått meg en gang eller noe, men det er liksom noe som skjer hele tiden. Tryner og alt mulig rart. Skikkelig villmainn (= Lenke til kommentar
monstar Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Det eneste jeg opplevde var at elkjøp ikke hadde fått inn doom3 . Ellers hadde jeg en fredag som var nokså vanlig Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Min Fredag var ganske bra egentlig! Våknet opp til Strålende Sol, og syklet bort til Senteret (er forørvirg i Bergen) og syklet hjem etter en stund. Kom svett hjem, og hoppet i dusjet.. etter en stund Syklet jeg ned til Salhus Kaien og ble hentet i Båt.. Så kjørte vi ut til Knarvik og kjøpte Reker og kjørte litt lengre ut på Fjorden og spiste de.. Nam Nam.. Kom til Hytten, og da måtte jeg selfølgelig ut i Min egen båt.. Fin dag.. Lørdagen Blåste det trollkjerringer og ikke noe særlig gøytt. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Pff.. satt bare å kjeda meg. Som vanlig. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) ehh, nei Endret 15. august 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 loads of stuff Hvor bor du? Her skjedde det fint lite. Bortsett fra at jeg mistet bussen da jeg skulle hjem fra noe greier utenfor Vestlandshallen, og så var hele meg full av sand etter å ha spilt sand-volleyball. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Fredag den 13 gikk bra, men lørdag den 14 derimot...jeg fikk sparken Lenke til kommentar
salif Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Helt vanlig dag :] Kuttet meg på en hermetikkboks Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Fredag den 13 gikk bra, men lørdag den 14 derimot...jeg fikk sparken fordi du ikke kom fredag den 13? Hvorfor fikk du sparken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå