Gå til innhold

Hvordan har din Fredag 13 vært?

Windoge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud. Jeg husker ikke engang hva jeg gjorde. Fylleangst. Det kan umulig være bra :p Sikkert opplevd noe helt jævlig som jeg fortrenger :whistle:

proxymuz: jeg gjennomskuet deg LETT. Jenter er flinke til å lyve, og vi merker enhver form for patetisk lyving.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Herregud. Jeg husker ikke engang hva jeg gjorde. Fylleangst. Det kan umulig være bra :p Sikkert opplevd noe helt jævlig som jeg fortrenger :whistle:

proxymuz: jeg gjennomskuet deg LETT. Jenter er flinke til å lyve, og vi merker enhver form for patetisk lyving.

Baaah, jaja :)

Verdt et forsøk. :whistle:

Lenke til kommentar
Hihi :p

JEG TULLA!

Hadde en topp fredag (= Ikke noen tabber eller skader :)

Men jeg er flink til å finne på ting da :p

Trodde på deg jeg :blush:

Men tvilte litt ;)

Hihi :p

Har egentlig aldri skjedd noe vondt med meg på en fredag den 13.

Har jo seff slått meg en gang eller noe, men det er liksom noe som skjer hele tiden. Tryner og alt mulig rart. Skikkelig villmainn (=

Lenke til kommentar

Min Fredag var ganske bra egentlig! Våknet opp til Strålende Sol, og syklet bort til Senteret (er forørvirg i Bergen) og syklet hjem etter en stund. Kom svett hjem, og hoppet i dusjet.. etter en stund Syklet jeg ned til Salhus Kaien og ble hentet i Båt.. Så kjørte vi ut til Knarvik og kjøpte Reker og kjørte litt lengre ut på Fjorden og spiste de.. Nam Nam.. Kom til Hytten, og da måtte jeg selfølgelig ut i Min egen båt..

Fin dag.. Lørdagen Blåste det trollkjerringer og ikke noe særlig gøytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...