ophylicious Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Og vinden tok tak i vinduet og slengte igjen vinduet så hele dritten knustes over meg :/ Åssen i innerste helvete.... Det blåser noe helt sinnsykt jævlig. Vinduet mitt svaier utover og vinden blåste det så det svaiet innover igjen. Dette ender da opp med at vinduet blir slått hardt mot dørkarmen så det rett og slett knuses. Gamle vinduer, alle vinduene i huset skal byttes. Huset er egentlig ikke noe særlig nytt i grunn. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Først datt jeg ut av senga, så slei jeg på badet så jeg slo hodet i dassen.Når jeg barberte meg skjærte jeg noe helt sinnsykt. Når jeg var ferdig med dusje ringte det på døra, der sto det damer og jeg var bare i hånkle. Så datt hånkle av :/ Etter at de hadde dratt så skulle jeg kle på meg så rævna sokkene jeg skulle ha på meg. Fant et par nye da. Skulle en tur på byen midt på dagen for å se om det var noen kjennsfolk der. Noe som det seff ikke var. Så jeg gikk hjem. Når jeg var hjemme, så begynte det å lyne, lynet slo ut pcn min Så skulle jeg se en film som jeg hadde lånt. Filmen funka ikke, aner ikke hvorfor. Jeg gikk tilbake for å bytte filmen, noe som jeg da fikk gjort. Når jeg kom hjem så jeg på filmen uten problemer. Skulle lage meg noe mat, kokte vann til den retten jeg skulle ha (nei ikke nudler) Da brant jeg meg noe helt sinnsyyyykt! Og det svei utover hele natta. Når jeg endelig skulle legge meg så begynte det å blåse noe sinnsykt. Jeg har vinduer rett over senga mi, og det er vinduer du skyver utover, noe som jeg da hadde gjort siden det var såpass varmt som det var. Og vinden tok tak i vinduet og slengte igjen vinduet så hele dritten knustes over meg :/ Ellers hadde jeg det bare bra... Seriøst? Går det an å være så uheldig? Lenke til kommentar
sanmann Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Krangla med sjefen for Agder politidistrikt i går Stikker til Spania i morgen, dog ikke for å seile med Erling Havnås båt! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 i Løpet av denna ferien har det virka som om det har vært onsdag hele tida Fredag den 13! veit dere hva det vil si ? det vil si at det er fredag som vanligvis sikter til at det er fri !!! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Hadde den beste dagen på lenge. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Fikk en flis i pekefingeren. Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 vanlig fredag her og.. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Tryna no så sinnsykt jævli på sykkel da jeg skulle gjøre et hopp på en asvalt kant, bomma på hoppet jeg gitt. Jeg og sykkeln landa ca 4 meter unna hverandre. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Fylte 18 og var sammen med flesteparten av vennene mine... Kan ikke si det var noe annet enn " " Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Jeg drepte en edderkopp:D Lenke til kommentar
guezz Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Jeg drepte en edderkopp:D Jeg og! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) Joa... Les om min fredag 13. her Endret 14. august 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Vanlig fredag, som alltid. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 MrBerg og HalTan påsto at det var fredag den 14., så jeg visste det ikke før nå. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 MrBerg og HalTan påsto at det var fredag den 14., så jeg visste det ikke før nå. Nei, det gjorde jeg ikke. Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Jeg visste ikke engang det var fredag 13. jeg visste det var fredag, men ikke den 13. Så det var en nokså vanlig fredag. Lørdag derimot var noe annet Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 søstera mi hadde operasjon i/på kraniet....... men hun er ok! Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Hadde første krangle med dama.. Men jeg svarte ærlig og "riktig" på det som trengtes og vi er fortsatt sammen. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Fint å høre/lese whatever at det gikk bra.. Jeg ble 18 år fredag den 13. jeg Lenke til kommentar
notarget Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Vanlig fredag. Men uansett så er Fredag den 13 en lykkedag, det var da jeg kom til verden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå