Knuidder Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) For meg så var den akkurat som en helt vanlig fredag (Ikke at jeg hadde forventet noe annet heller). Men vil si jeg var mer heldig enn uheldig. Endret 14. august 2004 av Knuidder Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 Da er vi to Lenke til kommentar
Pels Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Helt bra. Visste ikke om det før klokka var 19 eller noe. Hadde faktsik lykke den dagen, pcn virka igjen :!: Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Jeg hadde det bra... Kan ikke si det samma for han Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Hum, var det fredag den 13. i går? Merka ikke noe Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 fikk et tilbud som jeg ikke kunne motstå Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Hum, var det fredag den 13. i går? Merka ikke noe Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 fikk et tilbud som jeg ikke kunne motstå Did you sell it? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Begynte å blø neseblod Men jeg har mine mistanker om at det ikke hadde noe sammenheng med at det var fredag den 13. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 tastaturet mitt bare "slutte" og fungere. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 fikk et tilbud som jeg ikke kunne motstå Did you sell it? heh nei, skal lage bass track til en cover sang Lenke til kommentar
K.. Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Var en helt vanlig fredag her.. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Når jeg fant ut at det var fredag 13, var klokken 00.15 lørdag 14 Helt vanlig fredag Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Vanlig fredag her óg. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Hmm, møtte ei veldig søt jente som jeg overnattet til. Det må da bety noe? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Var en helt vanlig fredag her.. Her og. Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Først datt jeg ut av senga, så slei jeg på badet så jeg slo hodet i dassen. Når jeg barberte meg skjærte jeg noe helt sinnsykt. Når jeg var ferdig med dusje ringte det på døra, der sto det damer og jeg var bare i hånkle. Så datt hånkle av :/ Etter at de hadde dratt så skulle jeg kle på meg så rævna sokkene jeg skulle ha på meg. Fant et par nye da. Skulle en tur på byen midt på dagen for å se om det var noen kjennsfolk der. Noe som det seff ikke var. Så jeg gikk hjem. Når jeg var hjemme, så begynte det å lyne, lynet slo ut pcn min Så skulle jeg se en film som jeg hadde lånt. Filmen funka ikke, aner ikke hvorfor. Jeg gikk tilbake for å bytte filmen, noe som jeg da fikk gjort. Når jeg kom hjem så jeg på filmen uten problemer. Skulle lage meg noe mat, kokte vann til den retten jeg skulle ha (nei ikke nudler) Da brant jeg meg noe helt sinnsyyyykt! Og det svei utover hele natta. Når jeg endelig skulle legge meg så begynte det å blåse noe sinnsykt. Jeg har vinduer rett over senga mi, og det er vinduer du skyver utover, noe som jeg da hadde gjort siden det var såpass varmt som det var. Og vinden tok tak i vinduet og slengte igjen vinduet så hele dritten knustes over meg :/ Ellers hadde jeg det bare bra... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Først datt jeg ut av senga, så slei jeg på badet så jeg slo hodet i dassen.Når jeg barberte meg skjærte jeg noe helt sinnsykt. Når jeg var ferdig med dusje ringte det på døra, der sto det damer og jeg var bare i hånkle. Så datt hånkle av :/ Etter at de hadde dratt så skulle jeg kle på meg så rævna sokkene jeg skulle ha på meg. Fant et par nye da. Skulle en tur på byen midt på dagen for å se om det var noen kjennsfolk der. Noe som det seff ikke var. Så jeg gikk hjem. Når jeg var hjemme, så begynte det å lyne, lynet slo ut pcn min Så skulle jeg se en film som jeg hadde lånt. Filmen funka ikke, aner ikke hvorfor. Jeg gikk tilbake for å bytte filmen, noe som jeg da fikk gjort. Når jeg kom hjem så jeg på filmen uten problemer. Skulle lage meg noe mat, kokte vann til den retten jeg skulle ha (nei ikke nudler) Da brant jeg meg noe helt sinnsyyyykt! Og det svei utover hele natta. Når jeg endelig skulle legge meg så begynte det å blåse noe sinnsykt. Jeg har vinduer rett over senga mi, og det er vinduer du skyver utover, noe som jeg da hadde gjort siden det var såpass varmt som det var. Og vinden tok tak i vinduet og slengte igjen vinduet så hele dritten knustes over meg :/ Ellers hadde jeg det bare bra... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Og vinden tok tak i vinduet og slengte igjen vinduet så hele dritten knustes over meg :/ Åssen i innerste helvete.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå