IntelAmdAti Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Hvor får jeg kjøpt en leirgjøk lik den Zelda bruker i Ocarina of time? Den kan gjerne være stygg og billig men det må gå ann å spille Zelda-sangene på den Lenke til kommentar
eQunix Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) vel... jeg googlet litt rundt etter "leirgjøk" og se hva jeg fant her EDIT: Ja, nå kan du faktisk også få Karl Schwartz munnharper for utrolige kr 42,- dette må da være verdt en titt? Endret 14. august 2004 av eQunix Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 www.tabs.no har nettopp kjøpt meg en ocarina selv! kjempegøy, og vanskelig.... Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg laget en selv i formingen jeg, det er ikke SÅÅÅ vanskelig Lenke til kommentar
daniman Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Ha, de karl schwarz-ocarinaene var jo tøffe. Hadde vært fett å bestille Lenke til kommentar
daniman Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 tystnad nu, ingen spurte deg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Det er ikke som å spille blokkfløyte for å si det sånn. Mye færre hull. Men det går vel på et vis. De fleste new age-butikker har vel sånt. Som Scorpius eller Shangri-la i Oslo f.eks. Lenke til kommentar
Sviska Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Songbirdocarina Der vil du nok finne noe,ja Endret 13. desember 2004 av Sviska Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 SongbirdocarinaDer vil du nok finne noe,ja Sinnsykt fine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå