Silence Skrevet 28. august 2001 Del Skrevet 28. august 2001 Noen andre som har opplevd totalt verdiløse resultater når de benchmark'er PC'en i SiSoft Sandra? Kjørte nettopp noen HDD tester, og..vel jeg har vondt i huet nå. Adaptec RAID 01: Abit KT7A, Athlon 1.2, 512 Crucial CL2. Adaptec BIOS 370F med RAIDpipe upgrade. Highpoint RAID 01: Abit KT7A-RAID, Athlon 1.4, 512 Crucial CL2. 3R BIOS, modifisert med siste HPT BIOS. Alle diskene (9stk.) er 40GB IBM ATA100. Dette er avrunda snittresultater basert på 7 kjøringer i hver konfigurasjon. Adaptec RAID 01 : 12100 Highpoint RAID 01 : 17300 Single HDD : 27500 Noen som ser noe som ikke stemmer? Intel Iometer og Winbench viser totalt motsatte resultat av Sandra. Her knuser Adaptec'n både Highpoint og enkel disk rått! Highpoint setup'n slår også den enkle HDDn Sandra = seriøst verdiløst? _________________ 255 bokstaver er ikke nok for mine setups [ Denne Melding var redigert av: Silence på 2001-08-28 08:07 ] Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 28. august 2001 Del Skrevet 28. august 2001 Hvilken versjon av Sandra har du benyttet? Jeg går ut i fra at du har benyttet hele volumet til en partisjon når du kjører Sandra. Det er kjent at Sandra te f eks har problemer med Highpoint IDE RAID kontroller versjon A, dette er et driver problem. SE vesjonen av Sandra har problemer med Promise IDE RAID kontroller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå