Gå til innhold

Stilleste harddisk på markedet?

Anbefalte innlegg

Trenger lagringsplass, men orker ikke flere hvinende drev. (Har fortsatt våte drømmer om Barracuda IV, men det er lenge siden de var å få fatt i..)

Er fortsatt Seagate kongen av stillhet? Hva med Samsung? Andre anbefalinger?

Er primært ute etter s-ata, men kan gå for p-ata om det betyr mindre støy.

Forresten!

tips til hjemmelaget flytende harddiskoppheng: Tynn fortøyningsstrikk for småbåter (39kr for 5 på Clas). Fest med strips i kabinettet slik at harddisken henger med en strikk over og to under. Funker meget bra!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trenger lagringsplass, men orker ikke flere hvinende drev. (Har fortsatt våte drømmer om Barracuda IV, men det er lenge siden de var å få fatt i..)

Er fortsatt Seagate kongen av stillhet? Hva med Samsung? Andre anbefalinger?

Er primært ute etter s-ata, men kan gå for p-ata om det betyr mindre støy.

Forresten!

tips til hjemmelaget flytende harddiskoppheng: Tynn fortøyningsstrikk for småbåter (39kr for 5 på Clas). Fest med strips i kabinettet slik at harddisken henger med en strikk over og to under. Funker meget bra!

Har to seagate disker selv (sata 7200.7 på 120 og 200gb) og de hører jeg aldri noe til.

Har hatt ett sånn harddisk oppheng i tankene til mitt kommende kabinett prosjokt... (hvis det blir noe av det :p )

Lenke til kommentar

"Mest stille".

Er det for øvrig noen som kan linke til dB-målinger eller tester som bekrefter påstandene deres ?

Jeg ser samsung og seagate blir nevnt om hverandre i hytt og pine.

Jeg har selv 2 seagatedisker, i det gamle kabinettet hørte jeg de ikke overhodet, men i det nye er det litt dårligere feste (h600b), og nå hører jeg de ganske godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...