Gå til innhold

NOD32 - "silent" fjerning av mail virus mulig?

Stigma

Anbefalte innlegg

Jeg bruker NOD32, og det er uten tvil det beste antivirus programmet jeg har. Den sanpper opp alt av mail-virus fra outlook explorer, men hver gang får ejg en beskjed om at den har funnet et virus, og ber meg velge om den skal slette det ect.

Er det ikke mulig å sette en regel på dette, slik at den alltid sletter virusene uten å gi meg beskjed (med unntak at mail'ene foradres navn på, som vanlig) ? Det kan bli litt mye å klikke slett 8-10 ganger om jeg ikke har sjekket mailen på en stund, og det er masse virus-drit i inn-box'en. Kanskje det er også mulig å fjerne mail'ene helt fullstendig? Jeg er jo uansett ikke interessert i å lese noen mail som har et virus som vedlegg.

Hvis noen kjenner til en mulighet for dette, så gi meg en kort beskrivelse av hvor jeg kan gjøre dette. Jeg bruker aller nyeste versjon av NOD32 forresten.

På forhånd takk :)

-Stigma

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Blæh, fannt instillinger for dette rett inni options for IMON. Helt urolig at jeg har klart å oversett dette første gangen jeg sjekket....

-Stigma

Og løsninga var?

Jeg har nå nedgradert fra v2.0.11 beta til v2 stable for å se om den er snillere med mailen min.. i beta'n fikk jeg silent fjerning av virus, men nå får jeg opp en dialogboks..

Edit: Fant jo selv ut av det etter at jeg posta.. vanlig det... Satt alt under IMON til først CLEAN, og så DELETE if UNCLEANBLE. :)

Endret av Joffer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...