YokiShoki Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Hei! Jeg skal nå kjøpe meg den nye Ixus 330, men jeg ser at forskjellige butikker oppererer med forskjellig navn, og at enkelte nettbutikker oppererer med forskjellig pris på de to forskjellige navnene. Er det noen som helst forskjell på disse to navnene (kameraene), eller er det bare forskjellig navn rettet mot forskjellig marked(Europa og USA)? Takker for svar! Vennlig hilsen Jørgen Jonassen Lenke til kommentar
askt Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Powershot S330 og Digital IXUS 330 er samme kameraet. Som du selv foreslår, det er kun forskjell på hvor det selges. I USA heter det Powershot, i Europa Digital IXUS og i Japan IXY Digital. Du nevner ikke hvor mye de forskjellige prisene varierer, men jeg er rimelig sikker på at du får det billigst på ITButikken. For øyeblikket koster det 4856,-. Lykke til med kameraet! [ Denne Melding var redigert av: askt på 2002-04-30 19:10 ] Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 30. april 2002 Forfatter Del Skrevet 30. april 2002 Jeg vurderte å kjøpe det på Itbutikken, men de har det dårligste ryktet når det gjelder garanti og retur så jeg tar ikke sjansen. Bestiller det heller fra Mamoz for 5499, men på deres sider står det Powershot 330. Det var derfor jeg lurte på hva forskjellen var. Men hvis Powershot er ment på det Amerikanske markedet, er ikke laderen som følger med beregnet på 110V og har en annen plugg? Og da er det vel ikke mulig å få norsk meny på kameraet? Lenke til kommentar
askt Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Hm. Har ingen erfaringer med ITButikken på de punktene, så der kan jeg ikke uttale meg... :smile: Jeg sjekket på Mamoz nå, og de kaller det for øyeblikket "Canon Camera Digital Powershot Ixus 330". De har valgt å helgardere seg, tydeligvis... :smile: Strømkontakt bør ikke være noe problem, hvis de er så dumme at de kun har amerikanske strømadaptere på kameraene sine, ville de virkelige fått problemer som butikk. :smile: Det er nok ingen sannsynlighet for at dette er tilfelle, så bare kjøp kameraet. Hvis du ikke har gjort det, kan jeg anbefale omtalen av kameraet på DPReview.com. edit: Norsk meny er ikke noe problem, operativsystemet i kameraet er likt. Strøm: Laderen som følger med takler både 220V og 110V (ganske greit når man skal ut å reise), det er kun pluggen som ville blitt et problem. [ Denne Melding var redigert av: askt på 2002-05-01 09:37 ] Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 1. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2002 Takk for raskt svar! Nei sannsynligvis er det Ixus 330 de selger. Spurte en i Mamoz om dette og fikk tilbakemelding om at han hadde skrevet en mail til Canon hvor han hadde spurt om hva de leverte. Men siden det ser ut til at de får kameraene direkte fra Canon Norge så er det sannsynligvis Ixus varianten de selger. Håper jeg :smile: Lenke til kommentar
Cypres Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Itbutikken er det ikke noe problem å handle i fra! Aldri noe problem å reklamere på varene om det er noe galt heller! Itbutikken er BRA! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå