phnx85 Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Da jeg bestilte den fra Dell så følte jeg at 802.11G ikke var værdt de 500,- ekstra det kostet så jeg bestilte ikke det. Men jeg ser nå at de selger Intel WM3B2200 MINIPCI 802.11G på It24.no 299,- å lurer på om jeg skal kjøpe det. Så det jeg lurer på er om det er mye arbeid å byttet dette kortet? Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Vel... Det er jo alltids litt skummelt å bytte ut ting på en laptop, men så veldig vanskelig er det ikke! Lenke til kommentar
jendor Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Vanskelig er det ikke.. bare vipp av lokket, og så ser du det. Det sitter 2 ledninger, en svart og en hvit, tilkoblet kortet - noter hvordan disse sitter, og vipp ut kortet fra klipsene. Så setter du inn det nye, og kobler ledningene igjen.. vips, du har 54Mbps Men det er vel liten vits i å bytte hvis accesspoint'et ditt ikke har høyere hastighet enn 11Mbps... Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 Jeg har bestilt ASUS SpaceLink WL-500G og det har støtte for 54mbps. Det er altså ikke mer enn det som skal til for å bytte kortet? Da tror jeg nesten at jeg skal gjøre det Lenke til kommentar
jendor Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Da skal ikke være noe mer du behøver å gjøre, nei Vipp av ledningskoblingene med en negl - ikke noe av metall.. de er litt små. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå