donald D Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Lurer på hvor lenge jeg må lade opp batteriet første gangen. Står i manualen omtrent 4 timer men har ventet 5 nå. Noen som vet hvor lenge det må lades første gangen? Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Er det ikke bare til å lade til den ikke lader lengre da....? Tror det var deg jeg gjorde med min. La ikke merke til hvor lang tid det tok. Lenke til kommentar
donald D Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 Er det ikke bare til å lade til den ikke lader lengre da....? Tror det var deg jeg gjorde med min. La ikke merke til hvor lang tid det tok. Når det står lader og batteri ikone er helt fullt er den ferdig da? Lenke til kommentar
Combine Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 det skal vel stå "lading fullført" eller noe sånt! Lenke til kommentar
Gauty Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Nyere telefoner har vel NiHi eller noe batterier.. som ikke trenger sånn fucka startoppladning på 16 timer.. Men kjøpte meg en Nokia 5140.. da sa dama i butikken.. Du kan bruke det batteriet som er på telefonen nå.. til det er tomt.. så lader du opp første gang i 14-18 timer helt unødvendig syns nå jeg..Ladet i 7 timer.. første gangen.. men andre gangen stod den i ca. 14 timer.. menmen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå