Plopp Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Iiiiiiiiiiiiiik... jeg har radeon 9600xt men jeg skal bytte veldig snart. men uansett... når jeg prøver og kjøre pcmark04 får jeg opp denne meldingen her:Vpu recover has reset your graphics accelerator as it was no longer responding to graphics driver commands. er det noen som kan hjelpe meg med dette problemet? takk Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Forsøkt å skru av VPU recover? Lenke til kommentar
Smokey2k Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Kjøpte det kortet for 2 måneder siden... Hadde akkurat samme problem. Uansett hva jeg gjorde, fikk jeg den meldingen etter å ha spilt i 10 min, uansett spill... Holdt på å klikke totalt for meg. I all frustrasjon, kjøpte jeg meg et nytt kort, en 6800, og plasserte Radeon-"driten" på hylla. Burde kanskje vurdere å gjøre det samme .... (?) Radeon SUCKS! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 skru av VPU recover i skjermkort instillinger...enkelt og greit... Lenke til kommentar
Plopp Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 heheh ja jeg har gjort det nå jeg har kjøpt meg radeon x800 xt iceq jeg får bare håpe det holder Lenke til kommentar
Niclas Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Kjøpte det kortet for 2 måneder siden... Hadde akkurat samme problem. Uansett hva jeg gjorde, fikk jeg den meldingen etter å ha spilt i 10 min, uansett spill... Holdt på å klikke totalt for meg. I all frustrasjon, kjøpte jeg meg et nytt kort, en 6800, og plasserte Radeon-"driten" på hylla. Burde kanskje vurdere å gjøre det samme .... (?) Radeon SUCKS! Du vurderte aldri å skru av Vpu-recovery og klokke ned kortet litt?? evt sjekke at du har lagt inn alt av drivere >_< Kunne spart deg litt bry det gitt... 9600xt kort er ikke så dårlige, kjører greit doom på medium settings dersom du har litt lav resolution Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Feilmelding skal ikke ha noe med klokking å gjøre såvidt jeg vet. Men som nevt tidligere, det er ikke verre en å skru det av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå