tacomodo Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Litt usikker på hvor jeg skal poste dette, men jeg prøver her, kanskje er det feil på HD'n Jeg har to harddisker i maskinen min. En på 120 eller så og en på 160, om jeg husker rett. Først fikk jeg en folder på den ene disken som jeg ikke fikk slettet. Lot det være og har klart å leve med irritasjonen, helt til i dag hvor jeg fikk en ny en på den andre disken! Har kjørt scandisk og greier, men det later til å være i orden. Er det noen måte å få fjernet de på? Her er feilmeldingene Folder 1 Folder 2 Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Får du ikke et spørsmål fra scandisk om du vil "change folder to file"? Isåfall velger du "yes", så kan du slette filen. Fant dette etter en søk på google: The problem here is that the directory name contains character with ascii code of 255 at the end after the ... You can check this out by checking the properties of the folder and then count the no of space like characters after the three dots in the folder name. To delete this folder use rmdir "...<spc>" replace <spc> with as many null characters as you have found spaces in the folder name to put this null character use Alt + 255 (use numeric keypad to type these) combination Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 Takk for svar. Jeg prøvde det på begge. Den ene får jeg "Access Denied" på, og den andre har kun ascii kode 255 som navn så det blir syntax error om jeg prøver slette den. Altså ikke en folder, men en fil som kun er ascii 255. Så jeg leter fremdeles etter hjelp Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 Kom igjen'a Lenke til kommentar
arildjr Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Du har sannsynligvis formatert og endret brukernavn i XP, da får du sånne feil. Restart i safemodus, fjern enkel fildeling og restart i safemodus igjen og sett rettigheter på diskene til brukeren du bruker på maskinen nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå