Hurley Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 "Siden ditt siste besøk......er det skrevet 1698570 nye innlegg." Kan noen gi meg et lite sammendrag? Iallefall er det godt å være tilbake online etter et år i kongens klær! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 "Siden ditt siste besøk......er det skrevet 1698570 nye innlegg." Kan noen gi meg et lite sammendrag? Iallefall er det godt å være tilbake online etter et år i kongens klær! [sammendrag:] vi har hatt en "liten" vekst i antall poster på forumet. Men velkommen tilbake! [/sammendrag:] Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Utrolig hvor kjapt ting utvikler seg gitt. Forstår såvidt hvordan jeg poster ting nå. Men pent er det iallefall blitt! Regner med at jeg blir up to date med hva som foregår der ute igjen etter noen dager her. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Er vell ikke mye som har skjedd... I hardware fronten, så begynner Ati X800 og GF6800 å ta over markedet som ekstreme skjermkort. 64-bit prosessorer blir mer og mer populære DDR2 begynner å komme ordentlig inn i markedet TFT skjermer blir billigere og billigere PCI-E(xpress) begynner å komme og Hardware.no fronten: Blib er ny moderator to ansatte fikk sparken, skapte stor fustrasjon (ikke spør om dette, søk heller på forumet, da dette er en gammel og tvangs-glemt sak.) Hw.no har fått 2(?) facelift. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå