AndersT2 Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Prøver å ta bilder av mine baner i Trackmania, men når jeg bruker print screen knappen på tastaturet så får jeg kun limt dem inn i ett word dokument, jeg finner ikke bildene i windows utforskeren hvordan fikser jeg dette? Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 printscreen er en windows-funksjno.. som tar skjermbilde og slenger bildet på utklippstavlen.. som du så kan lime inn i word.. eller da kanskje heller paint for så å lagre det som jpg eller hva du vil. Ofte har spill en ekstra knapp for å ta screenshots, ta en titt i manualen for å finne ut hvilken. Denne slenger som regel bildet i mappa til spillet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Last ned programmet 20\20. Der kan du velge om programmet skal lagre alle bilder etterkvart som du trykker på Print Screen, eller om dei skal lagrast i eit vindu i programmet der du kan velge hvilke du vil spare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå